2013年12月3日 星期二

海綿蛋糕 & 金桶牛油蛋糕仔




上星期上堂 , 諗住學下人地D技巧... 點知... 全堂我只做了o即花 .仲要係我出聲講佢先比番我整原因係呢位miss 無預教學用的蛋糕 , 所以攞左我果個黎做. @@ .

我見佢整海綿蛋糕 的食譜要加水. 諗住試下玩但我在太攰又病病地... d STEP 亂咁黎,

.攪到好似有d 膠膠地@@

下次認真d 再整過.

之後又整牛油蛋糕仔. 諗住認真d, 因為要比人. 點知....油水分離.... 仲要唔記得加奶....

呵呵...點知出黎係好好味. 仲好過上次 (可能無焗過火).

第一日食都好好食, 好鬆軟如果無以上o既甩漏 , 我相信會更好食

P.S 我唔會隨便讚自己架. 但今次真係有水準  ^ V ^

2013年11月25日 星期一

新Blog


曾經執著, 希望每一件事都做到完美.

但事與願遺 , 越爭取,越努力, 便越難得到

曾經問過自己,問過上天, 是否我努力爭取是錯的. 是否我根本不值得擁有.

後來發現. 原來我用錯了爭取的方法, 向著錯誤的方向努力 , 那當然不可能擁有.

而我亦發現, 凡事都有定律, 一切上天已安排, 我所經歷的, 都可能是上天給我的考驗 , 上天希望我可更堅強, 更勇敢地走下去.那麼我唯一可做的就是接受、面對這些考驗 . 因為我要為樂樂, 為家人努力地活下去.

而藉著今次yahoo blog的終止. 我決定放棄原有的一切. 一個都不帶走.重新在這開始.

亦希望我的人生一樣, 可放下過去, 重新出發!!!

加油! 加油!