2013年12月3日 星期二

海綿蛋糕 & 金桶牛油蛋糕仔




上星期上堂 , 諗住學下人地D技巧... 點知... 全堂我只做了o即花 .仲要係我出聲講佢先比番我整原因係呢位miss 無預教學用的蛋糕 , 所以攞左我果個黎做. @@ .

我見佢整海綿蛋糕 的食譜要加水. 諗住試下玩但我在太攰又病病地... d STEP 亂咁黎,

.攪到好似有d 膠膠地@@

下次認真d 再整過.

之後又整牛油蛋糕仔. 諗住認真d, 因為要比人. 點知....油水分離.... 仲要唔記得加奶....

呵呵...點知出黎係好好味. 仲好過上次 (可能無焗過火).

第一日食都好好食, 好鬆軟如果無以上o既甩漏 , 我相信會更好食

P.S 我唔會隨便讚自己架. 但今次真係有水準  ^ V ^