上星期上堂 , 諗住學下人地D技巧... 點知... 全堂我只做了o即花 .仲要係我出聲講佢先比番我整. 原因係呢位miss 無預教學用的蛋糕 , 所以攞左我果個黎做. @@ .
我見佢整海綿蛋糕 的食譜要加水. 諗住試下玩 , 但我在太攰又病病地... 有d STEP 亂咁黎,
.攪到好似有d 膠膠地@@
下次認真d 再整過.
之後又整牛油蛋糕仔. 諗住認真d, 因為要比人. 點知....油水分離.... 仲要唔記得加奶....
呵呵...點知出黎係好好味. 仲好過上次 (可能無焗過火).
第一日食都好好食, 好鬆軟! 如果無以上o既甩漏 , 我相信會更好食
P.S 我唔會隨便讚自己架. 但今次真係有水準 ^ V ^