醉豬腳
呢輪好得閒, 上網周圍睇, 見醉雞翼講到咁易, 而近排又食過醉雞唔夠喉, 咪諗住自己整下囉.
不過攪攪下, 又想食豬腳 D皮爽D ....咁就買左急凍o既 , 點知星期六晚食度好夜, 唯有星期日下午整.
但一d食譜話炆半個鐘 , 一d 話炆2 個鐘.....差咁遠?
最後我煮40分鐘 , 焗45 分鐘 , 再煮15 分鐘....剛上水好淋 (以為煮得過淋, 但雪左4 個鐘後硬番...係爽架 , 係剛剛爽架. 但有d 位就差少少....所以下次都係再煮耐 d 好 d .
酒味當然唔夠啦 , 得3 4 小時, 但唔記得左攞一舊返黎今日食...所以...算吧啦, 唯有下次先算.
睇左好多食譜 , 一d 話要葯材 , 一d 話要加水 , 一d 煮果10 隻雞翼要落成樽酒 ( 成本成50 元 , 咁我寧願買現成).....到最後 ...我亂咁黎 , 糟鹵 + 紹興+ 少少煮豬腳的湯 + 少少水 (2 小時後加) ----試味 , 要偏鹹... 因為無浸過面 , 所以要得閒轉下豬腳.
味係ok 架...應該差左浸o既時間同臨食前加一d新酒. 咁就VERY GOODS !!!
