2015年6月29日 星期一

如果上帝是慈愛的,祂為何不阻止災難發生?

其實由以前到而家,有D宗教上o既問題都一直圍繞住我, 只係以前無特別去諗, 但自從返教會之後, 自從我決志相信主之後, 我好想攪清楚,我唔想做一個盲信o既人.
如果上帝是慈愛的,祂為何不阻止災難發生?

  近期,接二連三有多個天災發生,引致多人傷亡。不少人都埋怨上帝:上帝不是慈愛與全能的嗎?為何祂不阻止這些悲劇發生?為何讓這些可怕的災難臨到世人身上?
  每當發生災難,總會聽到一些嘲諷上帝的說話,例如:上帝正在放假,故此祂不理會世人的死活。世人往往都是這樣,見到有災難發生,只識責怪上天;卻沒有想過,這些災難實際上是由世人自己一手所造成。
很多災難都是由世人一手造成的,必須要為自己所做的事情負責任
  由於世人貪得無厭,隨意破壞大地與大自然的生態,肆意開發資源、與多個國家在這些年間,為她們研製的可怕武器,進行無數次的試驗,種種的破壞,早已經將地球推向毀滅的不歸路。試想:上帝是地球的主人,祂見到這屬於祂的大地,多年來不斷的被人破壞,祂會有甚麼感受?


2015年6月22日 星期一

牛油酥餅加綠茶戚風

難得呢兩日假期可以陪家人之餘又可以做自己野,而而近黎o既情緒、心態都比以往好好多

所以呢! 我超有心機連續兩日都整餅, 仲砌左一副放左成年o既台灣PUZZLE. ^v^

20/6 一早起身同媽咪飲個早茶 , 跟住同大少去買風扇. 而因為個個夜晚都有節目, 所以我可以做自閉女.

不過天氣實在太熱, 攪到d 牛油酥餅整唔夠一陣又想溶, 要整整下先放回雪櫃雪硬再整....玩多一倍時間, 實在太快溶( 其實又係HEA 神上身,同太熱唔想再同佢糾纏)  , 所以臨尾求其做型就入爐. 今次分開一條條焗,都要焗約25-28 分鐘. 因為有d肥d 有d 瘦 d , 試過d 好似未熟 ,咁就再焗多陣, 點知有好似焗耐左 . 口感變為有d 脆( 此餅應該係酥酥地,唔會太脆) , 不過算把啦 ,都好味同可以消滅左我d 存倉先(太多面粉同牛油啦...成日買完唔用)


 跟住望到果副上年o係台灣話好鍾意又特登連架都買埋返黎o既砌圖(好鍾意, 但放左o係度成年囉@@)

好啦, "的"起心肝砌砌砌 , 太約砌左3個鐘(天黑加黃燈真係好鬼難分到顏色) , 一路砌 , 個腦斷斷續續咁出現番以前同佢同PUZZLE 店o既日子 ,除當中有一剎那o既心痛, 其他大部份都好似回憶緊人地o既故事, 加上我又唔太記得清楚同睇左果本書(應該有關係)
, 心情又ok 喎,無乜受影响喎. .... GOOD GOOD GOOD










21/6 父親節返完教會 , 爸爸又唔肚餓 , 呀妹又要去參加肥妹o既畢業禮 , 大少又去玩 , 媽咪又要獨創新菜式 , 所以我好得閒咁返屋企洗衫煲涼茶整雞翼尖比呀妹.
  
 攪攪下, 心諗唔爭左整埋戚風,呢個蛋糕純粹練習用, 加左係沖繩買番黎o既綠茶粉未用過(唔錯,但焗完得少少香). 開頭都ok. 攪完蛋黃糊先發現未預熱 , 之後臨尾仲要將蛋白打過籠, 收機果下正常架, 用手攪兩下就發現開始分離。

唉!!!都最尾啦...唯有睇佢唔到..,睇佢唔到, 繼續mix .mix 時都ok喎,無消泡喎....

個蛋糕除左爆哂頭外, 口感,高度, 回縮度都ok 喎 , 有少少帶有煙靭, 即唔係入口即化果隻.

但真係架喎 , 有時無打過籠都未必做到呢d 效果喎

(P.S: 無加泡打粉,梳打粉的同係用牛油喎)

哈哈....我改名一D都無錯,我係符碌神, 成日都符碌符碌.




因為無乜祈望, 咪求其攞把生果刀求其切, 嘻......仲攪到周圍都係添!!!