
2016年7月11日 星期一
紐約芝士蛋糕條 及朱古力蛋糕仔
天氣熱都算, 仲要焗到死....如果唔係為左大少, 都咪駛旨意我開壇.

預祝大少生日(因為正日係平日), 想整一啲比佢同教會弟兄姊妹分享, 一直都唔知整乜, 又想咁, 又想咁... 最終因為人唔舒服又熱, 揀兩個簡單又唔易失手O既蛋糕.
為免太高調 ( 驚大少唔鐘意同費事麻煩到人) , 所以切好哂, 當普通西餅咁送比佢. 仲特登叫埋佢表妹攞比佢, 等佢易接受D.
哈哈.... 我又亂改食譜
整o既時候都無乜野, 整完比佢嘆風扇, 因為想佢快d 涼. 我將佢反黎反去.....終於比我整裂左@@
正當想放入雪櫃時, 發現雪櫃唔出風@@
初時以為恆溫...但等左好耐, d野開始出水珠, 佢都無反應
唉....唯有打比妹話攞d野放佢家....點知講多兩句, 佢突然又返生喎.....咁就梗係唔過呀啦(成1點架啦)
再等多半個鐘, 見佢無事就啦啦聲去訓覺.(好彩第二日都無事)
朋友話, 可能太熱散唔到熱咪會咁... 唉...咁人家無位麻. 焗爐唔放佢隔離, 可以放邊呢@@
用熱刀切蛋糕真係靚D
我見到人地整D 花紋好靚, 又易整咪學人整...點知人地係V 字紋, 我就整到U 紋@@
下次要密D 同慢慢畫.
星期六, 放工就接表妹過黎一齊整蛋糕仔.
整蛋糕仔係驚唔夠分, 加上易整又快, 味道又OK.
D 天氣熱到D 牛油放一陣就開始軟化...唔駛等好耐. 但下次真係要減甜. 我用黑力粉都覺好甜.
掛住切靚個芝士蛋糕, 唔記得睇下蛋糕仔熟透未就出左爐, 攪到食落有D濕@@
咁簡單o既做法, 我都可以出錯...勁到呢.......
送比大少時佢無乜表情(應該話佢用佢平時o既表情....即係無表情 , 不過都好, 起碼佢無抗拒),好彩姊妹幫手. 後黎得知,姊妹陪佢一齊分蛋糕. 咁個心都好過d
再加上夜晚見到佢時, 佢無唔開心之餘仲話我個蛋糕無平時咁好食.....個心當堂安心哂...
我唔係痴左, 係覺得佢肯咁樣答我, 即係都唔介意我去教會搵佢同我今次o既做法.
P.S.因為搵唔番之前餅底份量, 故用了另一個, 味道正常, 但太多太厚了, 故有D 搶了芝士的味道,同壓得不夠實, 下次要注意!!

預祝大少生日(因為正日係平日), 想整一啲比佢同教會弟兄姊妹分享, 一直都唔知整乜, 又想咁, 又想咁... 最終因為人唔舒服又熱, 揀兩個簡單又唔易失手O既蛋糕.
為免太高調 ( 驚大少唔鐘意同費事麻煩到人) , 所以切好哂, 當普通西餅咁送比佢. 仲特登叫埋佢表妹攞比佢, 等佢易接受D.
哈哈.... 我又亂改食譜
整o既時候都無乜野, 整完比佢嘆風扇, 因為想佢快d 涼. 我將佢反黎反去.....終於比我整裂左@@
正當想放入雪櫃時, 發現雪櫃唔出風@@
初時以為恆溫...但等左好耐, d野開始出水珠, 佢都無反應
唉....唯有打比妹話攞d野放佢家....點知講多兩句, 佢突然又返生喎.....咁就梗係唔過呀啦(成1點架啦)
再等多半個鐘, 見佢無事就啦啦聲去訓覺.(好彩第二日都無事)
朋友話, 可能太熱散唔到熱咪會咁... 唉...咁人家無位麻. 焗爐唔放佢隔離, 可以放邊呢@@用熱刀切蛋糕真係靚D
我見到人地整D 花紋好靚, 又易整咪學人整...點知人地係V 字紋, 我就整到U 紋@@
下次要密D 同慢慢畫.
星期六, 放工就接表妹過黎一齊整蛋糕仔.
整蛋糕仔係驚唔夠分, 加上易整又快, 味道又OK.
D 天氣熱到D 牛油放一陣就開始軟化...唔駛等好耐. 但下次真係要減甜. 我用黑力粉都覺好甜.
掛住切靚個芝士蛋糕, 唔記得睇下蛋糕仔熟透未就出左爐, 攪到食落有D濕@@
咁簡單o既做法, 我都可以出錯...勁到呢.......
送比大少時佢無乜表情(應該話佢用佢平時o既表情....即係無表情 , 不過都好, 起碼佢無抗拒),好彩姊妹幫手. 後黎得知,姊妹陪佢一齊分蛋糕. 咁個心都好過d
再加上夜晚見到佢時, 佢無唔開心之餘仲話我個蛋糕無平時咁好食.....個心當堂安心哂...
我唔係痴左, 係覺得佢肯咁樣答我, 即係都唔介意我去教會搵佢同我今次o既做法.
P.S.因為搵唔番之前餅底份量, 故用了另一個, 味道正常, 但太多太厚了, 故有D 搶了芝士的味道,同壓得不夠實, 下次要注意!!
正常版日式芝士蛋糕
話說之前整果個日式芝士蛋糕, 硬係覺得有分別.... 終於係今次整時發現.... 我係落左雙倍芝士....唔悝得個味咁濃同口感唔同啦......仲信呀妹, 以為自己失憶==" ( 原來佢先係失憶)
為慶祝有少少BOUNS , 就容許自己買個模 (藉口) ^3^
加上仲有舊芝士, 咪整多次練習下. 點知, 開左壇之後, 發現芝士變左, 有紅色....唉...點算點算... 又唔想落街, 唯有改用芝士片來整, 用第二個食譜再亂用分量.
因為多個D 料, 所以一個橢圓模唔夠裝, 就用多個6 寸模.
兩模都有搽油, 因先入左橢圓模, 隔幾分鐘後才入圓模, 所有兩色有分別. 另可能圓模較少漿, 故中途已裂.
橢蛋模好勁, 個面無裂....但佢係旁邊開口@@ . 唔知係咪搽左油又搽得唔好, 攪到有一邊"cake" 住左, 升一邊唔升一邊.
加上無用到底紙, 攪到蛋糕痴住左....玩左好耐先甩到,仲要攪到個面樣衰哂@@
今次因為亂咁黎,又隨左成個星期先寫...已經唔係好記得過程.
而味道, 雖然用左6片, 但都係淡D (可能用原味會好DD)
呀妹就當然覺得無上次咁好啦(係人都知啦...上次果隻擺明係濃芝士蛋糕......哈哈)
口感真係接近日式果隻靭.
下次試下唔搽油先
訂閱:
文章 (Atom)


















