2021年12月4日 星期六

蛋糕技巧記錄

成日轉頭就唔記得 , 所以都係趁得閒mark 低佢先...

大部份都係上網搵...所以有D 唔知道出處 同埋唔知係咪岩架



如何判斷蛋糕是否成熟
http://www.gigcasa.com/articles/18301
1. 觀察按壓法(推薦)
這是sammy個人覺得比較實用靠譜的檢查方法。學習了蛋糕成熟原理后,我們知道在蛋糕烤熟后,多餘的水蒸氣會慢慢蒸發到蛋糕體外,所以此時蛋糕體積會從最高點開始回落,我們觀察蛋糕到達最高點后出現明顯回落,這時就說明蛋糕已經基本成熟了。此時我們戴上隔熱手套,拿一根筷子(或用手)伸進烤箱,按壓一下蛋糕中心表面,若彈性很好,回彈明顯,則說明蛋糕已經成熟了,可以從烤箱中取出來了!反之若塌陷明顯,回彈不夠則說明還未完全成熟。(有輕微的沙沙聲並不一定代表蛋糕還沒有成熟,重點是看彈性,完美成熟的蛋糕內部組織彈性是很大的。)

2. 牙籤檢驗法
一般sammy在用牙籤法的時候,要戴上隔熱手套,將手伸進烤箱,在蛋糕中心部位插一下,如果有蛋糕組織粘在牙籤上被帶出來,可以說明蛋糕裡面還比較濕,沒有完全成熟,如果牙籤表面乾淨,則說明蛋糕基本烤熟了。
其實個人不是很推薦這種方法,因為這種方法對於小烤箱來說,沒有空間在內部操作,需要將蛋糕從烤箱中取出檢驗,如果發現沒烤熟,再放回烤箱,這樣一冷一熱的折騰,蛋糕是很難形成完美的內部組織的。而且有的牙籤本身比較光滑,即使蛋糕沒熟它也不容易帶出內部組織,另外插的部位也很重要,一定要插到蛋糕的中心部位,因為中心部位最難成熟,中心成熟了周邊肯定也就成熟了。不過這種方法用的人也很多,還是介紹一下吧!

桃膠雪燕雪蓮子雪耳鮮奶

桃膠- 10 粒

雪燕-10 粒 ( 但超多, 下次用2-3粒便可)

雪蓮子-30粒

雪耳-3粒

鮮奶-500ML

龍眼肉-6粒

冰糖-適量


桃膠雪燕雪蓮子 浸10小時以上 ( 雪蓮子可浸少d時間 , 但其他一定要 , 今次浸10小時桃膠個芯位都硬硬地 

( 今次雪燕浸得2個鐘 , 唔夠 , 之後由鬼佢浸過夜 , 10 粒變左一碗半有多 @@)

我的懶人煮法: 

小火滾起鮮奶及冰糖 , 試味 , 放龍眼肉, 桃膠及雪耳 , 焗佢半小時(如果桃膠浸得夠 ,就可下一轉先焗) 

再加雪蓮子及雪燕再煮滾再焗30分鐘

食得

##雪耳最少要焗20-30分鐘先淋

其他如浸透的話 , 焗一陣(5-10分鐘) 就得 , 所以起方便

要小火等滾起, 否則會抺死自己


##1/1/2022 用4 粒雪燕 浸1 晚都變左1 飯碗滿 @@ , 又食唔哂











2021年12月1日 星期三

免搓包

 因為成日都肚餓 , 又既然戒唔到澱粉質 , 咁就自己整包 , 咁岩朋友又介紹免搓 , 食過又唔差 , 呢輪咪整左幾次 , 終於都捉D 技巧 , 咁以後就唔駛諗太多早餐食乜好


材料( 以海頓太太食為參考, 跟住自己改, 改得都幾多下^V^): 

高粉 - 180G 

T150麥粉- 100G

羅漢果糖- 30G

練奶-10G

鹽-3G

油15G

酵母-2.5G(因用水合冷藏法及成日發過籠 , 所以落少D )

水-190-200G(因為用水合冷藏法 , 唔好再多 , 唔好再多, 唔好再多)

果仁 ( 適量)


我已用好少糖及油 , 所以唔好再減

水係真係夠 , 唔好再多 , 第一。二 次水多(約80%) , 搓唔成團又難出筋(當然仲有好多原因)

今次雖然比之前2次少水 , 但出黎反而鬆D 

以上係第三次的食譜, 加上步驟及發酵時間都正常, 所以出黎效果將好 , 

當然免搓就唔好太空氣,同有麥粉 , 所以同平時麥方包差唔多口感

先用水合法-麵粉及水

之後再全部 , 有用手搓至完全混合( 之前只用筷子攪 , D 料唔勻 無咁好 , 除非一開始全部攪)

一黎用水正常左, 二黎用手搓過 , 今次麵團正常 , 

加熱水放誘發酵 , 給2個半小時完成, 開用200度焗 , 約10分鐘改至180度多20 分鐘 , 約30分鐘出爐