2014年4月20日 星期日

桂花糕

試過醎嘅桂花糕未?囧rz
上星期去某某烘焙店買佢自制嘅糖桂花,因答應左野獸要整比佢食。咁咪喺同佢食飯前一晚咪整啦…好彩我整前試下啲桂花,如果唔係就失禮死人。
一試,咸嘅?係咁嘅味架咩?壞左?唉…所有野都準備好,點算呢?
可以點?唯有放棄囉…
成晚唔高興,瞓唔著,第二朝一早起身,仆落元朗再買過,咁既然落開去,咪睇佢肯唔肯換比我,反正都係元朗(平時我懶得換,不過呢輪慳家左)。店員開頭吚吚哦哦...仲話桂花係醎架喎(╯з╰)我咪攞我新買果樽比佢試,佢都仲話係醎架,差唔多啦...@_@我最怕同人嘈,仲要係為果30大元,咁諗住算啦…點知佢又話換比我囧rz。心諗,咁你就咪鬼哦啦…我趕時間架。

因約左食tea.咪唯有9秒9整好。原本想比有型狀嘅。但糕未硬哂
。又怕行街撞爛哂,唯有成盒上。好彩佢話好味^_^(仲叫下次再整,好少何架)咁就無浪費我一番心機

日式棉花蛋糕

勁勁勁,今次唔讚自己都唔得。夠細心,夠耐性。其實原本係失敗架,啲奶太熱,攪到變左面糰,但唔死心,再整過過面糊,仲要細心咁一出爐就撕左底紙,當堂good good good!面啲紋係因為我一出爐就粗暴地抽佢出黎。所以樣衰左(╯з╰),下次大火啲,睇下會唔會個皮厚啲。香啲先。





2014年4月14日 星期一

有乜辦法唔肥丫

話說星期六, 熱到隻DOG DOG 咁, 攪到我連西貢都唔去 ,咁返屋企一條友, 有乜好做? 咪又整野食囉 ^V^

先黎一個砵仔糕 , 再黎就係冒牌 X 仔雞翼尖 , 途中仲要加插個柞菜腎片, 整完仲想整其他 , 但怕飽死D 白老鼠 ,唯有下次再黎 ...哈哈....


砵仔糕跟左獨大師的食譜, 但因為費事特登買馬蹄粉, 所有MIX 左翠大師的食譜........嘩!迷你版都好D , 但正常版就因為個鑊有太多倒汗水, 攪到糕心積水 ,樣衰到爆@@

蒸完好鬼淋 , 以為失敗 , 但放涼後又OK. 只係唔甜及可再實D.


再黎雞翼尖 , 真係好似架, 但可能太多水, 攪到蒜味淡D...
唉....有隻白老鼠係度攪攪震, 人家第二日攞去比班白老鼠..咁某鼠煮緊飯, 我咪費事入廚房,咁請佢幫忙煲番熱D雞翼尖啦, 開個火,熄過火咁就ok 啦....好簡單姐.
點知開飯時,我問老鼠們意見, 呢隻鼠仲要扮神秘咁話味唔同, 我咪問下點解味唔同, 一黎佢之前又無食過我整o既, 二黎佢又唔嗜x仔雞翼尖, 咁點解會話唔同呢?...佢吱吱左左 咁,唔想答我. 我問多幾次..佢先講..原來佢走去學尾姐加雞汁\O/
頂, 咁我學黎做乜....不如白灼比你加雞汁啦!! 心情超down.
 老實講 , 我係好唔鍾意人地亂咁攪我d制成品...你食左覺得唔好味, 我接受批評, 我接受改善 , 但你試都未試就改我d野..... 咁我就真係接受唔到囉 ,但我又唔鬧得喎, 怪就怪自己太信人  @@

下次我唔會再比隻白老鼠得呈架!!!!!!!!!

而榨菜腎片, 始終都鍾意食辣味多, 同下次煮30分鐘, 焗半個鐘可能會淋d, 我白痴地攞舊細o既黎試, 口感ok, 但又唔得有幾舊係大, 未淋得哂架, 攪到有d 好爽口@@



跟住...到星期日, 呀仔唔理我, 我咪又玩下蛋糕仔......O....NO! 油脂分離????
唉! 跟進就無心焗LU.雖然成品都好鬆 , 但硬係覺得唔掂當!


不過話時話.....我條腰又粗左......再咁整落去都唔係辦法架喎!!!

但......但人家唯一娛樂就係整野食喎......點算呢?


















2014年4月8日 星期二

芒果椰汁西米露

大少點名要食, 無得唔整  ^_^ , 今次大小西米兩溝, 都OK, D 芒果唔甜 .而下次D糖水要再甜D , 咁就無咁稀.加上都係有花奶正好多.

 唉!  星期日比爸爸捉住打馬吊, 攪到又多左好多材料, 唔知D 煮左o既西米, 可以放幾耐呢?

P.S.成日咁食法, 想瘦都難啦 @_@



2014年4月7日 星期一

沙薑雞腳



見到雀后d 雞腳,又心思思走到整, 食譜是亂黎的, 味道都ok. 但口感唔岩我, 我鍾意爽, 但今次煮了3 個字焗3個字,又再煮又再焗,,,,,,跟住仲午睡左1個鐘 ^v^,  太淋啦, 無牙都食到 @@ , 下次試下煮10 分鐘再焗就算




泰式椰汁西米糕



見到人地整 , 自己就流哂口水.
通常我都會等星期六或日整, 咁就可以同家人一齊分享,
但每次整親, 都一定有D 阻滯 , 成日都攞唔到比佢地, 攪到我同呀仔要自己食鬼哂佢@@ , 再唔係就送到大口仔度@@

今次整泰式椰汁西米糕 , 以前唔就腳 , 成日買唔到斑蘭葉, 而家係荃灣做野, 星期六呀仔又唔理我, 咁就一於試下, ! 當中又錯漏百出. 摺盒好有心機架, 但睇d唔睇d, 攪到唔係四方型, 平時都整開西米架啦, 無啦啦又學人地d新方法, 攪到仲衰, ! 一衰左就無黎心機, 又唔琼乾d , 攪到淋左。

到椰汁果part , 好鬼香, 好正, 倒開頭果幾個都叫ok , 平滑的, 但椰汁開涷, 開始琼, 一倒茖去就唔平, 好樣衰, 唔通要溝多d(但我唔鍾意太淡椰汁味)
!



而家好慳咁, 整親d乜野, 都會諗下有無辦法用盡d材料佢, 無謂浪費 (呵呵! 有進步)