2016年5月24日 星期二

朱古力戚風蛋糕>>>>>變身

近期呢 , 隻手真係好痕...
日日都想搵野玩
但整都唔係一個問題, 最大問題係邊得黎咁多白老鼠@@
無白老鼠...咁整完一係就入自己口...一係就入大口仔個口...唉...都係忍忍手整少D


琴晚諗住整多次戚風另再加個GANACHE淋面. 簡單得黎又有老鼠食(D 老鼠都好鬼閹尖)

無6寸戚風模, 就改用普通模
個戚風都做得唔錯, 中間都無乜甩漏...
但可能預熱得太耐又可能多左半隻蛋...焗唔夠10 分鐘, 頂部邊就開始爆@@( 個面果條唔係爆出黎, 係我倒扣時整出黎)

唉...仲諗緊界唔界面...界鬼咩!! 一見到爆左都無心機
跟住就由佢自己發展...最尾爆到成pat XX 咁...

因為無心機, 所以焗焗下唔記得左焗左幾耐=="

加上自己改左140 度 , 諗住爆少D 麻.
 所以到最後要用原始方法, 按面測.
我真係按左幾次,覺得OK 都再焗多一陣先出爐, 但唔知係咪心急, 係仲暖時切, 個面有部份好濕, 但另一面又無濕喎...究竟係濕氣聚左係面(有倒扣)..

哈...之後手痕就咁塞番入焗爐再焗多陣...點知攪到D 邊位好乾....呢D 咪叫無野搵野黎做

口感OK.( 食左無濕位D 面) . 就咁睇無乜氣泡.今次用新方法脫模.又真係work , 真係靚好多喎

因為攪耐左 , 所以都係今晚先再切半加 GANACHE..


加左GANACHE, 不過一路講電話一路攪, 攪得太興奮, 攪到有泡添!!唔知點解,溝完出黎放左一陣都係好稀咁, 淋完好似好薄咁 ( 可能蛋糕比我切斜左 , 漏哂一邊@@)
最後我放入冰箱雪一陣再淋過, 不過睇落都好似好少.

25/5 地左半個比妹 , OK 喎, 原來都唔薄, 但有泡泡, 攪到唔靚仔同好似無咁滑.

呀妹話個面唔夠甜 , 但我同白老鼠都覺得夠哂, 仲可以再苦d (可能鍾意食黑力 )

今次用普通朱古力整, 雖然出黎都唔差, 但始終唔覺差dd , 下次整要用靚D 香D 架先.

蛋糕橫切左一半 , 搽左少少 GANACHE (覺得無咁DRY )   ,好彩無好似個頂咁濕笠笠(不過感覺到有近面果邊唔夠乾. 口感味道都OK喎.

白老鼠同大少都話OK好食.

(白老鼠可能怕左我呢輪o既陰晴不定, 唔敢亂講野...哈哈)



2016年5月17日 星期二

瑞士卷

好開心, 好感恩!

近排比我妹感染 ,加上有隻白老鼠幫手,所以又開始玩番烘焙.

星期初 已好想挑戰唔甩皮又軟熟o既端士卷, 但因欠忌廉 , 所以等到星期六先開工.

端士卷難度: 1. 唔甩皮 2. 無卷爛  3. 外型  4. 口感

一開始就失手, 將d 油煮得太熱仲有油味....溝完出黎變泥膠(上次棉花蛋糕又係咁@@, 但因油無今次咁熱, 無油味, 不過黃王熟左d )...諗諗下都係重新再整過...我唔可以失敗...如果失敗, 我相信我無心機再整...

 原本都擔心焗成三十幾分鐘咪好熟? 會唔會乾?但有一邊仲好似未得, 故最後我焗左差不多40分鐘.

好小心咁同佢反轉.....哈哈...真係唔甩皮...成塊訓落牛油紙度都唔甩...勁開心...過關

由於好鬼肚餓 (由朝玩蛋糕到晚) , 所以由佢放係度放涼成個鐘後先開始卷( 面向上, 兩邊用牛油紙蓋好)

打好忌廉(打到9成)  , 亂咁搽 , 因為唔識用面卷 , 今次就咁用手...呵呵...無卷爛又卷到喎( 當然唔算靚啦, 見下人囉) ...又過關

雪左一個鐘.. 諗住切黎睇下時太少出黎... 比舊佢試....呵呵...佢話好食喎...雖然佢話最好食係cream ...但佢唔批評或沉默...已經係證明ok.可見人...

我自己試...真係唔係讚自己... 但真係好正, 口感好軟熟. craem 味剛剛好, 唔太甜唔太多.(原本搽得多d, 但卷時已溜左好多出黎@@)

勁...呢個食譜一定要KEEP 好, 一定要再整... 下次再用牛油同其他旦... 睇下會唔會仲正( 今次蛋糕味唔突出 , 味似清蛋糕)


總知, 呢個係我近期最滿意作品...好開心 !!! ( 但成白老鼠唔太LIKE, 因為佢鍾意較傳統果d 石頭包, 石頭蛋糕 ==")