2016年6月20日 星期一

終於都成功o既日式芝士蛋糕

終於都成功o既日式芝士蛋糕, 之都有試過成功, 但只可算係僅僅合格姐.

今次唔同,無爆又熟,味道又OK..



原本無諗住再挑戰佢住, 但呀妹話想食, 仲買埋舊芝士, 咁有人津貼材料錢, 無理由唔整架 ....嘻嘻

今次用了一個師傅的食譜.

做之前不斷反覆睇清楚食譜.

終於唔爆面又食得啦.








我今次真係一步一步小心咁整.過程都叫ok, 跟住學人話連水一齊預熱, 但爐溫都升唔過100 度( 已20 分鐘有多, 之前都試過有水, 好難升). 唔理啦, 唯有照焗...約20 分鐘都上唔到色. 都唔理啦.照繼續焗(因為無得揀).

我好乖咁望住佢成100 分鐘(真係寸步不離架) , 原食譜70 分鐘,但之前次次都唔熟 ,而今次又好似未熟, 故由佢繼續焗.

出爐後, 等一陣脫模.... 點解? 點解果邊有d 位無皮架? 點解好似唔熟果個質感架?

雖然睇落都應該熟, 但人人脫模都好靚仔, 點解我果個脫到咁架? ( 唔關脫模技巧事, 係蛋糕體大濕, 痴住個模) , 定係應該唔好攪佢, 真係等涼透先脫呢?


算...放涼一陣塞入雪櫃.

第二朝試....大鑊...都唔似伊滕x ...唔係呀妹要果隻喎@@

唉, 唔理啦, 都要比佢架啦... 哈...點知佢試過話似喎 . 話係呢個口感喎=="

哈哈...咁我梗相信佢啦... 我一向都無記性架麻


 呢個譜係正,我認為之前失敗主要原因係

打蛋白,
焗溫,
及時間問題.

而脫模問題, 可能係用左個甩底模加底有空隙. 儲存左水氣.

我下次用實底模試下先, 不過要有4 個鐘空閒先可以整
















2016年6月12日 星期日

朱古力慕絲蛋糕仔

一朝早訓醒無聊就整個朱古力蛋糕仔,之前整過,ok無問題。見有忌廉,咪學人整topping,點知搵著個奇怪食譜,佢應該事旦寫出黎,而我又跟喎@@

個topping一加忌廉就開始硬,效果又超級甜。過後先醒起,我自己都識整,根本就唔係咁整,做乜走去跟人呢@@

而實驗證明,呢個蛋糕仔係唔可以雪,因為太多牛油,凍食係硬身嘅。

呢個超失敗,唯有送比大口仔。
(無計,超甜同硬)

2016年6月11日 星期六

蜂蜜蛋糕

其實呢!我係好似未食過嘅,但某人話想食,就買左蜂蜜返黎。趁假期咪整下。

可能個模細,攪到十分滿。焗嘅時間長左。臨尾仲爆面@@
出黎效果真係煙靭啲。但口感比較乾啲啲,可能耐左啲。但ok嘅。不過無比某人食。
大少又唔幫手試,唉!整咁多又要自己食。有時會諗,不如放棄,都無人欣賞。



2016年6月3日 星期五

豹紋瑞士卷

原本好有心機整, 一齊都好順利, 但一到玩豹紋就出事,唔記得預備o即袋, 又第一次整, 驚消泡, 攪到好心急咁o即o即o即, 攪d 紋超大個....

o即到臨尾先發現個焗爐已停左好耐...溫度跌番140-150度@@....唉...再等又驚...唯有放入去一路焗住先....唔知攪乜...又唔升番上170度, 又唔上色...又有一邊矮左...攪到我開黎開去...攪攪攪.....到30 分鐘是, 見佢上到色, 又好似好熟...咪出爐...

用牛油紙放面都無痴架....好地地架....去個惠康返黎卷啦, 一卷就出事, d紋與蛋糕身有少少分離, 又裂, 又甩皮, 一見到灰爆....即刻無哂心機...卷到d cream 都漏哂出黎


最衰預熱唔夠
最衰成日開爐門
最衰卷前唔摸下個面
最衰無倒扣( 唔知關唔關事呢==")
最衰焗唔夠( 低溫又成日開門就梗係要耐D 啦)
最衰未放涼夠就包(仲濕掛)




天氣太熱( 熄左冷氣) .搽左一陣cream , 開始溶溶地.一卷就@@..., 當堂矛哂心機


 試食過, 口感都ok, 係軟熟架. 仲要好似比之前少左毛孔 .... 但就係見到甩皮好唔開心...