今次唔同,無爆又熟,味道又OK..

原本無諗住再挑戰佢住, 但呀妹話想食, 仲買埋舊芝士, 咁有人津貼材料錢, 無理由唔整架 ....嘻嘻
今次用了一個師傅的食譜.
做之前不斷反覆睇清楚食譜.
終於唔爆面又食得啦.
我今次真係一步一步小心咁整.過程都叫ok, 跟住學人話連水一齊預熱, 但爐溫都升唔過100 度( 已20 分鐘有多, 之前都試過有水, 好難升). 唔理啦, 唯有照焗...約20 分鐘都上唔到色. 都唔理啦.照繼續焗(因為無得揀).
我好乖咁望住佢成100 分鐘(真係寸步不離架) , 原食譜70 分鐘,但之前次次都唔熟 ,而今次又好似未熟, 故由佢繼續焗.
出爐後, 等一陣脫模.... 點解? 點解果邊有d 位無皮架? 點解好似唔熟果個質感架?
雖然睇落都應該熟, 但人人脫模都好靚仔, 點解我果個脫到咁架? ( 唔關脫模技巧事, 係蛋糕體大濕, 痴住個模) , 定係應該唔好攪佢, 真係等涼透先脫呢?
算...放涼一陣塞入雪櫃.
第二朝試....大鑊...都唔似伊滕x ...唔係呀妹要果隻喎@@
唉, 唔理啦, 都要比佢架啦... 哈...點知佢試過話似喎 . 話係呢個口感喎=="
哈哈...咁我梗相信佢啦... 我一向都無記性架麻
呢個譜係正,我認為之前失敗主要原因係
打蛋白,
焗溫,
及時間問題.
而脫模問題, 可能係用左個甩底模加底有空隙. 儲存左水氣.
我下次用實底模試下先, 不過要有4 個鐘空閒先可以整


