2015年8月7日 星期五

我不懂生命的意義--李家同教授



 【今日閱讀】我不懂生命的意義--李家同

2011310 14:10

 老杜是我電機系的同學,他一直和我們不太一樣,我們念書都是應付考試的,老杜卻不同,他隨便念一下,就可以應付考試,所以他念書永遠念得非常徹底。我們選課的時候總是選容易的,他卻不然,在大學的時候,他就到數學系去選課,而且他也將電磁學念得非常好,遠遠比我們念得好。

  老杜畢業以後,進了一家小公司做事,當時大家都熱中數位線路,只有他一個人做的是類比線路,我們都覺得他有點頭腦不清楚。沒有想到的是,多媒體電腦來臨以後,他練好的功夫大為有用,全國會設計類比電路E7人非常少,他也自己開了公司,公司的股票一漲再漲,老杜的身價也一漲再漲。我們都非常羨慕老杜,總覺得老杜為什麼如此聰明,無論做什麼事,都做得這麼好。

2015年7月31日 星期五

看了這個故事,也許你就能放下你愛卻不愛你的人...

看了這個故事,也許你就能放下你愛卻不愛你的人...

http://m.life.com.tw/?app=view&no=146028

2014-07-15 / 作者 : 默默 / 61302

一個週末,媽媽正在廚房清洗。她有一個3歲的孩子,自得其樂地在沙發上玩耍。
突然,媽媽聽到了孩子的哭啼聲...媽媽還沒有將手抹乾,就衝出去看孩子。
孩子仍坐在沙發上;但是,他的手卻放在了茶几上的花樽裡。
花樽是上窄下闊的一款,所以,他的手伸了進去,但拿不出來。
母親用了不同的辦法,想把卡著了的手拿出來,但都沒有成功。
媽媽開始焦急,因為只要她稍為用力一點,孩子就痛得叫苦連天。
在無計可施的情況下,媽媽想了一個下策,就是想把花樽打碎。
可是她又有些許猶豫,因為這個花樽不是普通的花樽,而是一件價值連城的古董。
但是,為了兒子的手能夠拔出,這是唯一的辦法...... 雖然損失很多。
但孩子平平安安,媽媽也就不計較了。她叫孩子將手伸給她看看有沒有損傷。
孩子沒有任何皮外傷,但他的拳頭仍是緊握無法張開。是不是抽筋呢?
媽媽又再驚惶失措..... 後來媽媽明白。
孩子的手不是抽筋,他的拳頭張不開,是因為他緊捉著一個一元硬幣。 他是為了取到這一枚硬幣,所以令手卡在花樽的口內。
小孩子的手伸不出來,其實,不是因為花樽口太窄,而是因為他不肯放手。

猶如感情的事,很多時候都是盲目的。
當初,你曾為他(她)做的事,當時,你是多麼的覺得天經地義;
終有一天,你卻會感到當初荒謬至極。
也許某一天,你會像小孩子一樣,發現自己被感情問題卡住了,動彈不得。
問題出現了,你煩得天都要塌下來。你希望尋求方法解脫,但全都徒勞。
別人說:“問題不是你所想的複雜,只是你肯放手就解決了“。
你卻偏偏不肯放手。

這時,你不會想:"這樣值不值?” 你只會自問:“我還愛不愛?”
只要是愛,你覺得再沒有什麼要猶豫。
“這段感情值得這樣磨下去嗎?”
你的朋友會勸你放棄。
你不相信,這份愛,只值“一枚一元硬幣” 。
你會很努力解決彼此之間的問題,一直守下去,不放手。
儘管對方根本不在乎你的愛,已找到適合自己的愛。
但你仍然在幻想對方是愛你的,仍然執著的向對方表達你廉價的愛情...
你忍痛執著這份感情,不惜代價, 消耗了許多眼淚…
虛度了不少的青春歲月,錯失了很多真愛的機會.
你寧願受著牢籠,自戴著感情枷鎖,就是不願放手,不敢面對。
其實,放手就立刻解決問題,放手,會帶來更大的釋放。
只是大家都逃避這個事實。

為了區區一元,打碎了一個古董花樽,小孩子當時不會了解,也不會後悔。
因為那時他不了解,他執著那個硬幣的機會成本是那麼大。
他長大了之後,才會了解花樽的價值,才會明白自己昔日的愚昧。你固執感情,不肯放手;
最終困住犧牲的還是自己
世人只會笑你的愚昧無恥而不會為你自欺欺人的所謂的虛幻愛情有絲毫憐憫同情。
但願一生都不會後悔...
該放手時就放手,人要學會善待自己也要善等待別人你才會發現人生的恬美,愛情的甜蜜。
我只是失去了個不愛我的人,你呢,你失去了個愛你的人。

2015年6月29日 星期一

如果上帝是慈愛的,祂為何不阻止災難發生?

其實由以前到而家,有D宗教上o既問題都一直圍繞住我, 只係以前無特別去諗, 但自從返教會之後, 自從我決志相信主之後, 我好想攪清楚,我唔想做一個盲信o既人.
如果上帝是慈愛的,祂為何不阻止災難發生?

  近期,接二連三有多個天災發生,引致多人傷亡。不少人都埋怨上帝:上帝不是慈愛與全能的嗎?為何祂不阻止這些悲劇發生?為何讓這些可怕的災難臨到世人身上?
  每當發生災難,總會聽到一些嘲諷上帝的說話,例如:上帝正在放假,故此祂不理會世人的死活。世人往往都是這樣,見到有災難發生,只識責怪上天;卻沒有想過,這些災難實際上是由世人自己一手所造成。
很多災難都是由世人一手造成的,必須要為自己所做的事情負責任
  由於世人貪得無厭,隨意破壞大地與大自然的生態,肆意開發資源、與多個國家在這些年間,為她們研製的可怕武器,進行無數次的試驗,種種的破壞,早已經將地球推向毀滅的不歸路。試想:上帝是地球的主人,祂見到這屬於祂的大地,多年來不斷的被人破壞,祂會有甚麼感受?


2015年6月22日 星期一

牛油酥餅加綠茶戚風

難得呢兩日假期可以陪家人之餘又可以做自己野,而而近黎o既情緒、心態都比以往好好多

所以呢! 我超有心機連續兩日都整餅, 仲砌左一副放左成年o既台灣PUZZLE. ^v^

20/6 一早起身同媽咪飲個早茶 , 跟住同大少去買風扇. 而因為個個夜晚都有節目, 所以我可以做自閉女.

不過天氣實在太熱, 攪到d 牛油酥餅整唔夠一陣又想溶, 要整整下先放回雪櫃雪硬再整....玩多一倍時間, 實在太快溶( 其實又係HEA 神上身,同太熱唔想再同佢糾纏)  , 所以臨尾求其做型就入爐. 今次分開一條條焗,都要焗約25-28 分鐘. 因為有d肥d 有d 瘦 d , 試過d 好似未熟 ,咁就再焗多陣, 點知有好似焗耐左 . 口感變為有d 脆( 此餅應該係酥酥地,唔會太脆) , 不過算把啦 ,都好味同可以消滅左我d 存倉先(太多面粉同牛油啦...成日買完唔用)


 跟住望到果副上年o係台灣話好鍾意又特登連架都買埋返黎o既砌圖(好鍾意, 但放左o係度成年囉@@)

好啦, "的"起心肝砌砌砌 , 太約砌左3個鐘(天黑加黃燈真係好鬼難分到顏色) , 一路砌 , 個腦斷斷續續咁出現番以前同佢同PUZZLE 店o既日子 ,除當中有一剎那o既心痛, 其他大部份都好似回憶緊人地o既故事, 加上我又唔太記得清楚同睇左果本書(應該有關係)
, 心情又ok 喎,無乜受影响喎. .... GOOD GOOD GOOD










21/6 父親節返完教會 , 爸爸又唔肚餓 , 呀妹又要去參加肥妹o既畢業禮 , 大少又去玩 , 媽咪又要獨創新菜式 , 所以我好得閒咁返屋企洗衫煲涼茶整雞翼尖比呀妹.
  
 攪攪下, 心諗唔爭左整埋戚風,呢個蛋糕純粹練習用, 加左係沖繩買番黎o既綠茶粉未用過(唔錯,但焗完得少少香). 開頭都ok. 攪完蛋黃糊先發現未預熱 , 之後臨尾仲要將蛋白打過籠, 收機果下正常架, 用手攪兩下就發現開始分離。

唉!!!都最尾啦...唯有睇佢唔到..,睇佢唔到, 繼續mix .mix 時都ok喎,無消泡喎....

個蛋糕除左爆哂頭外, 口感,高度, 回縮度都ok 喎 , 有少少帶有煙靭, 即唔係入口即化果隻.

但真係架喎 , 有時無打過籠都未必做到呢d 效果喎

(P.S: 無加泡打粉,梳打粉的同係用牛油喎)

哈哈....我改名一D都無錯,我係符碌神, 成日都符碌符碌.




因為無乜祈望, 咪求其攞把生果刀求其切, 嘻......仲攪到周圍都係添!!!

  



 





2015年5月26日 星期二

3.6 奶凍-PANNA COTTA

呢個都係我最愛之一 !

整佢其實好簡單, 好快, 前後我諗20 分鐘就攪掂 ,

但網上有好多食譜 , 材料大致一樣 , 只不過比例唔同.....擁有選擇困難症o既我, 揀在半個鐘先決定用我自己食譜書o既食譜@@(我相信如果有人o係我隔離, 果個人應該會 "中" 我)

 去台灣, 一定會買黎食, 食放題, 自助餐, 如果有都一定會食 , 但我從未去過某專門店買, 一黎覺得20蚊咁細樽好唔抵(自己整約5-6 蚊材料, 只係要整好多先唔嘥材料) , 二黎唔會經過專門店

2015年5月14日 星期四

網上資料 : 如同我們寬恕別人一樣



如同我們寬恕別人一樣
寬恕:心理學層面的反思
許錦屏 黃嘉明 何建儀合著
吳穎祺譯

http://archive.hsscol.org.hk/Archive/periodical/spirit/S057H.htm
 
神思 第五七期 二零零三年五月 59-74
**********
 
1. 簡介
自 基督的來臨,寬恕和希望都成為了神學研究的主題。不過,最近心理學家亦埋首鑽研這個題目。我們在這裡所說的心理學家包括了精神科醫生、心理輔導員、學校輔 導工作者、教育心理學家和臨床心理學家。心理學家對寬恕的興趣,肯定了寬恕與希望對人的生活帶來了很大的認知。寬恕對人際關係有著重要的位置。受害人可能 曾經歷傷害,或者是日常生活中經驗到輕微但具困擾性的傷害。這些傷害可以是生理上、心理上,或是倫理上,亦可以是混合性的。由此可見,寬恕可以滲進我們生 活的每一個部分。沒有了寬恕,人與人之間就難以再有任何和平或和諧。
其 實心理學對寬恕這題目的興趣也不是一件新奇的事。早在1932年,發展心理學之父皮亞傑(Piaget)已開始討論寬恕這個概念。他更將此題目與公義 (justice)相比。他相信寬恕是道德與人際關係發展的主要元素。但是,從發展心理學、行為心理學及社會心理學角度來討論這個課題卻是於1980年代 才興起的。

2015年5月9日 星期六

紐約芝士蛋糕

又係我最愛o既cake(因為好眼訓,懶得整靚佢先影), 我鍾情於佢o既入口即溶 ,濃濃o既芝士味, 但可惜到而家都仲未整到好滑o既感覺.

印象中, 我係食過質感似雪糕但較硬又好滑o既芝士蛋糕 .

有人話, 想食, 咪比錢買囉 , 又要整又要洗, 整得唔好又要整過, 價錢咪差唔多.......

 我明我明....但我唔係想食咁簡單麻

我其實唔係話好鍾意食甜品, 我好少特登去買甜品比自己食, 但我鍾意見到制成品果種感覺, 做得好, 好開心, 好興奮; 做得唔好, 好嬲好失望(嬲係因為我成日求其做, 嬲自己唔認真)

2015年4月26日 星期日

日式芝士蛋糕



琴晚:
呢個菇呢...其實係日式芝士蛋糕黎架....
始終打蛋白o既技巧都仲未ok. 都唔知係我求其定乜野....打打下好快變左8分@@
攪到佢又升升升....焗到35 分鐘到就出現分裂LU
 今次用125 度(食譜135度, 但爐溫上唔到, 較高d又驚過籠, 焗90分鐘), 焗左約100分鐘,跟住見面係硬了, 有彈性, 但又好驚. 咁就取走水盤, 再焗多陣( 我真係好鬼求其...哈哈)
焗好都成10點半, 等一陣就脫模, 點知.....點解入面仲有"沙沙聲"....又唔熟???但個糕型比以前實好多架啦喎!!!

2015年4月21日 星期二

蜀一燒

我真係食唔停口....哈哈.咪駛旨意減到肥

經過後復活節同旅行o既洗禮, 我o既食量由可加可減變成不能減只能多

 食完早餐無耐又想食,上網遊下遊下又想食....總知不斷食不斷食.....

星期五約左一個朋友出來食飯加派手信,  乜都想食o既我最後約左佐敦等,因我係知道自己好想食d 香口野, 但又唔知點揀, 最後求其入左----蜀燒

一入到去, 聞到好香, 個肚就不斷叫叫叫...


兩條友亂咁叫, 越叫越多....(影漏左金菇牛肉)
唔知係我地叫得太過份, 攪到4人枱都放滿(其實張枱都唔大), 定係我地叫過4人份個價 , 所以老闆無安排人黎搭枱, 寧願開街邊枱比佢地坐@@
 




整體上係好食架, 但同平時係街度食o既串燒味道差不多,

加上又唔係好抵o既情況下, 佢入唔到ENCORE 之列囉

2015年4月17日 星期五

心太軟

琴日係公司無野做,遊下遊下, 見到人地果D鬼死咁靚, 咪又走去整下囉.

不過一要整就又開始病發---選擇困難症 + 求鬼其------即係又要好食但又唔好太煩囉


最終係三心兩意之下, 又亂咁改左人地D食譜, 好彩出黎效果唔差

除左下次要再減糖同因雪過要再焗耐D 外, 其他都OK. 大少都話OK.

而家放左三個係雪櫃, 睇下隔晚整效果會點呢?




實驗証明: 我兩晚後再焗 , 結果係無分別, 都好味

2015年1月10日 星期六

潤膚膏芝士蛋糕

琴晚學o既係潤膚膏芝士蛋糕,質感ok. 但那法國的玫瑰花就........其實係法國玫瑰之士蛋糕 , 但同學們話似潤膚膏喎 ^v^


第一次玩杏仁膏 , 玩得開心, 雖然唔到好似呀SIR 果朵咁含苞代放,  但好多人都讚整得都唔差, 攪到我好有成功感...哈哈

其實之前都有興趣玩呢種裝飾, 但一黎自己無藝術天份, 二黎覺得好鬼嘥錢, 又貴又唔食得....

但今次玩到咁靚o既花花, 攪到人有行動去買黎玩添



2015年1月2日 星期五

芒果千層蛋糕

22/12買左4 個芒果, 但到1/1 佢地都仲未熟透 @@

又放米缸又入焗爐又著羽絨都攪佢唔掂 @@

30/12晚見佢有黑點同有d 芒果香味, 以為ok. 點知一開都係未熟透.

已去皮及開左粉漿, 咁咪唯有放入雪櫃第二日再整. 點知...

年尾太多野攪, 攪到1/1 晚先可以整

又夜又攰,但因為d野再唔整就唔要得, 唯有頂硬上.

睇食譜, 跟d唔跟d, 記d 唔記d . 最後可能CREAM 打得唔夠硬,又唔醒起入模幫佢定型又無隔開d芒果汁

咁...個蛋糕"塔" 左 ,想再鋪過,  點知好似越攪越衰...

唔知雪完切時會點呢?

唉...好似好乖咁唔浪費....但求其整咁就不如唔好整 =="