2014年5月8日 星期四

釀雞翼

日學人玩釀雞翼 , 因兩個人, 所以買5 隻全翼玩下算LU. 而最方便就係釀墨魚膠, 一黎易釀入, 二黎唔駛買咁多不同材料, 最怕一款餸要食幾日..

嗯.... 都係就咁分開食會正d,或者焗同炸會好d, 釀完食入口好似食成舊肉咁, 大少都唔欣賞 , 下次唔玩lu.

淨番d 雞鎚 , 用蒜蓉薑蓉醃左就咁蒸.唉...偏淡

唔知點解 , 而家煮野d 技術好似差好多. 以前隨手落調味都ok. 但而家硬係唔知點咁, 仲要好多時失手.

2014年5月7日 星期三

朱古力蛋糕杯

終於都等到放假而又鬆自己私人時間啦, 之前見到BLOG 友整D CUP CAKE 好靚 (TOPPING 唔係糖膏) , 攪到心思思一宜想整, 但因為個人仲攰到死 , 又比 元朗新開的759 吸引, 故只做左蛋糕 , 無做個TOPPING.


其實成朝都係度諗.....牛油味 ?朱古力味? 兩款都整? ......哈 !  最後打電話求救家姐幫我揀...最終....朱古力戰勝左 ....

今次用仙姐食譜 ,味道好正喔, 仲有D 似 布朗尼個feel, 唔知關唔關我裝得太滿而佢可能係未熟透呢....此食譜我做左8 個好似蛋撻咁大的.. 倒約7至8分....但出黎我覺得太高了, 如我要做 TOPPING 應要矮D , 下次應倒5 分滿. 食譜話焗約20 分鐘, 但我爐溫唔準, 同可能太多面糊, 故焗左約23 分鐘, 內裡質感較濕潤 .

但唔知點解 , 近排整呢幾次, 牛油同蛋都有油脂分離的情況. 

同家姐去元朗759 ....點知....好似就打大風咁....好多貨品都無哂, 又多人.....原本想買芝士年糕....但實在太多人啦....放棄