通常我整野食,都會先整比自己,試過無問題先出街,費事累人麻^(oo)^,今日大少係度,佢又心情靚,肯賞面做白老鼠,咪整過燉蛋比佢嘆下,今次吸取左上次經驗,成品簡直係出得大場面,連十次有九次都答ok啦嘅大少都讚好,問佢有乜要改進,佢竟然答:下次大碗啲!呵呵…好少何,簡直係好似太陽由西邊升起咁難*^O^*
不過太少臨訓時又發作ToT......唉!無氣!
講番燉蛋。唔知係我碗厚定大碗啲。要蒸10分鐘再焗7分鐘到先熟。下次焗少2至3分鐘試下先,可能再滑啲,下次好快咋......星期日就整比爸爸白老鼠=皿=,到時主題係又又黎燉蛋lu
2014年3月28日 星期五
2014年3月26日 星期三
芝麻糊
死低能, 死白痴~~~
我發覺我做野以前至而家都係咁,成日三分鐘熱度,做野一半半,有挫折就放棄...
好啦,又浪費左d野啦,,又香又滑o既芝麻糊,咁就比你倒鬼左....
事緣係買左部新機,咁又想整下芝麻糊,咁星期日又得閒 ,咪攪攪攪(攪到成手都係),點知攪攪下, 部機一陣味, 又停鬼埋@@....喂! 我差少少咋,攪多次再攪埋米漿就得架啦....
唉! 就係咁,得番d 芝麻水,咁諗住煲左d 芝麻水, 試左味 , 好食就攞部舊機出黎打埋d米漿,點知唔滾由自可, 一滾就出事,發覺有好多好似脂分離咁 , 好多沉殿物(唔係芝麻粒)....點解會咁架??? 唔知乜黎,怕家人食左出事,咁留左一碗比自己(因為味係唔差架, 食死都係自己受姐) , 其他倒鬼哂
唉唉!! 心情已跌落谷底,連d 渣都唔記得留番@@
琴日一路反思,叮! 既然都唔要,點解我試下用粟粉做下實驗呢?
返到屋企試,原來係work 架,仲要好香好滑@@ 唉唉唉!!!只要我試多步,就唔駛浪費啦! 仲好成功添!!!
我要改變,我要改變,我要改變!!!!!!!
我發覺我做野以前至而家都係咁,成日三分鐘熱度,做野一半半,有挫折就放棄...
好啦,又浪費左d野啦,,又香又滑o既芝麻糊,咁就比你倒鬼左....
事緣係買左部新機,咁又想整下芝麻糊,咁星期日又得閒 ,咪攪攪攪(攪到成手都係),點知攪攪下, 部機一陣味, 又停鬼埋@@....喂! 我差少少咋,攪多次再攪埋米漿就得架啦....
唉! 就係咁,得番d 芝麻水,咁諗住煲左d 芝麻水, 試左味 , 好食就攞部舊機出黎打埋d米漿,點知唔滾由自可, 一滾就出事,發覺有好多好似脂分離咁 , 好多沉殿物(唔係芝麻粒)....點解會咁架??? 唔知乜黎,怕家人食左出事,咁留左一碗比自己(因為味係唔差架, 食死都係自己受姐) , 其他倒鬼哂
唉唉!! 心情已跌落谷底,連d 渣都唔記得留番@@
琴日一路反思,叮! 既然都唔要,點解我試下用粟粉做下實驗呢?
返到屋企試,原來係work 架,仲要好香好滑@@ 唉唉唉!!!只要我試多步,就唔駛浪費啦! 仲好成功添!!!
我要改變,我要改變,我要改變!!!!!!!
2014年3月20日 星期四
唉! 又要整過
話說上星期六好興奮咁買好多野, 諗住整手撕雞, 蒜泥白肉 , 燉蛋. 諗住買定醃定等到星期日可
以比家人享用。點知 , 家人寧愛馬吊, 不愛美食( 美...食? = =" ) , 係都要我陪打. 結果全部改到
星期一得我同呀仔兩個食(無再整燉蛋) , 好彩,味道都還OK. 但食淨好多, 攪到我要帶半隻雞返
工食.(再唔帶就要倒左佢架啦)
為左試佢原本o既味道, 我決定不久o既將來要再整多次 . ^ ^
以比家人享用。點知 , 家人寧愛馬吊, 不愛美食( 美...食? = =" ) , 係都要我陪打. 結果全部改到
星期一得我同呀仔兩個食(無再整燉蛋) , 好彩,味道都還OK. 但食淨好多, 攪到我要帶半隻雞返
工食.(再唔帶就要倒左佢架啦)
為左試佢原本o既味道, 我決定不久o既將來要再整多次 . ^ ^
2014年3月16日 星期日
2014年3月14日 星期五
2014年3月13日 星期四
又黎過
其實 一直都好想再開BLOG 記錄一下 , 費事成日無記性唔記得D 野, 但又一直都好鬼懶 , 好鬼情緒化 , 乜野都係睇果刻心情而定 , 好似而家成屋整餅材料 , 但就因為無心情, 所以放到過期都尤得佢. , 好彩 , 近期我發現我無再咁痴 , 無再增加不必須o既野lu. 我會繼續keep 住架啦
新年後, 我日日返工都有時間hea , hea hea 下, 忽然諗 , 不如攪番個給老人痴呆的我記錄啦.
再加上近日又想再煮下飯仔. 所以....我又黎過...哈哈.
訂閱:
文章 (Atom)



