2015年4月26日 星期日
日式芝士蛋糕
琴晚:
呢個菇呢...其實係日式芝士蛋糕黎架....
始終打蛋白o既技巧都仲未ok. 都唔知係我求其定乜野....打打下好快變左8分@@
攪到佢又升升升....焗到35 分鐘到就出現分裂LU
今次用125 度(食譜135度, 但爐溫上唔到, 較高d又驚過籠, 焗90分鐘), 焗左約100分鐘,跟住見面係硬了, 有彈性, 但又好驚. 咁就取走水盤, 再焗多陣( 我真係好鬼求其...哈哈)
焗好都成10點半, 等一陣就脫模, 點知.....點解入面仲有"沙沙聲"....又唔熟???但個糕型比以前實好多架啦喎!!!
2015年4月21日 星期二
蜀一燒
我真係食唔停口....哈哈.咪駛旨意減到肥
經過後復活節同旅行o既洗禮, 我o既食量由可加可減變成不能減只能多
食完早餐無耐又想食,上網遊下遊下又想食....總知不斷食不斷食.....
星期五約左一個朋友出來食飯加派手信, 乜都想食o既我最後約左佐敦等,因我係知道自己好想食d 香口野, 但又唔知點揀, 最後求其入左----蜀燒
一入到去, 聞到好香, 個肚就不斷叫叫叫...
兩條友亂咁叫, 越叫越多....(影漏左金菇牛肉)
唔知係我地叫得太過份, 攪到4人枱都放滿(其實張枱都唔大), 定係我地叫過4人份個價 , 所以老闆無安排人黎搭枱, 寧願開街邊枱比佢地坐@@
整體上係好食架, 但同平時係街度食o既串燒味道差不多,
加上又唔係好抵o既情況下, 佢入唔到ENCORE 之列囉
經過後復活節同旅行o既洗禮, 我o既食量由可加可減變成不能減只能多
食完早餐無耐又想食,上網遊下遊下又想食....總知不斷食不斷食.....
星期五約左一個朋友出來食飯加派手信, 乜都想食o既我最後約左佐敦等,因我係知道自己好想食d 香口野, 但又唔知點揀, 最後求其入左----蜀燒
一入到去, 聞到好香, 個肚就不斷叫叫叫...
兩條友亂咁叫, 越叫越多....(影漏左金菇牛肉)
唔知係我地叫得太過份, 攪到4人枱都放滿(其實張枱都唔大), 定係我地叫過4人份個價 , 所以老闆無安排人黎搭枱, 寧願開街邊枱比佢地坐@@
整體上係好食架, 但同平時係街度食o既串燒味道差不多,
加上又唔係好抵o既情況下, 佢入唔到ENCORE 之列囉
2015年4月17日 星期五
心太軟
訂閱:
文章 (Atom)



