呢個都係我最愛之一 !整佢其實好簡單, 好快, 前後我諗20 分鐘就攪掂 ,
但網上有好多食譜 , 材料大致一樣 , 只不過比例唔同.....擁有選擇困難症o既我, 揀在半個鐘先決定用我自己食譜書o既食譜@@(我相信如果有人o係我隔離, 果個人應該會 "中" 我)
去台灣, 一定會買黎食, 食放題, 自助餐, 如果有都一定會食 , 但我從未去過某專門店買, 一黎覺得20蚊咁細樽好唔抵(自己整約5-6 蚊材料, 只係要整好多先唔嘥材料) , 二黎唔會經過專門店
其實好耐之前整過一次, 但真係唔記得係點( 失癔症越黎越嚴重) , 但今次係無揀錯, 呢個比例非常ok. , 當然用料都唔可以求其啦....
整完放涼時, 見咁耐都唔"琼" 以為失敗....心諗今次人家無乜HEA 啦喎, 又失敗???
好彩 , 第二朝試食時都忍唔住要比個LIKE 自己
如果加埋雲尼拿籽 , 我相信我呢個都可以賣到20 蚊雞, 哈哈
4/6/2015補充:
食譜
北海道3.6牛奶 400ml
淡忌廉 400ml
糖 75g
魚膠粉 9g
水10至15g
1.奶及忌廉加熱(不要煮滾!)溶掉糖,關火
2.用水溶掉魚膠粉,加到1內,拌勻
3.入樽放涼雪至實就ok架啦。
呢個比例較creamy及正常甜,如怕漏可將忌廉減少,增加牛奶。
用樽仔可做到8杯
都唔教人整嘅?
回覆刪除我呢啲hea住黎嘅人,費事出食譜害人,你想學? ^_^
刪除呢個都係我最愛之一 !
回覆刪除HiHi ! 同路人 ^ v ^ 真係好好食, 仲要乜都唔好加, 就咁食先正
刪除我想學丫 (╯з╰)
回覆刪除北海道3.6牛奶 400ml
刪除淡忌廉 400ml
糖 75g
魚膠粉 9g
水10至15g
1.奶及忌廉加熱(不要煮滾!)溶掉糖,關火
2.用水溶掉魚膠粉,加到1內,拌勻
3.入樽放涼雪至實就ok架啦。
呢個比例較creamy及正常甜,如怕漏可將忌廉減少,增加牛奶。
用樽仔可做到8杯
我都一直都認為家人係最重要 !
回覆刪除我都係架...無佢地就無我...而我相信信仰係美善架,曾經有個教友講過,就算大家都係跟隨主耶穌,但人人嘅態度處事都有唔同。所以我聽完都會自己分析同再了解。
刪除