2016年7月11日 星期一

正常版日式芝士蛋糕



話說之前整果個日式芝士蛋糕, 硬係覺得有分別.... 終於係今次整時發現.... 我係落左雙倍芝士....唔悝得個味咁濃同口感唔同啦......仲信呀妹, 以為自己失憶==" ( 原來佢先係失憶)

為慶祝有少少BOUNS , 就容許自己買個模 (藉口) ^3^
加上仲有舊芝士, 咪整多次練習下. 點知, 開左壇之後, 發現芝士變左, 有紅色....唉...點算點算... 又唔想落街, 唯有改用芝士片來整, 用第二個食譜再亂用分量.


因為多個D 料, 所以一個橢圓模唔夠裝, 就用多個6 寸模.

兩模都有搽油, 因先入左橢圓模, 隔幾分鐘後才入圓模, 所有兩色有分別. 另可能圓模較少漿, 故中途已裂.
橢蛋模好勁, 個面無裂....但佢係旁邊開口@@ . 唔知係咪搽左油又搽得唔好, 攪到有一邊"cake" 住左, 升一邊唔升一邊.
加上無用到底紙, 攪到蛋糕痴住左....玩左好耐先甩到,仲要攪到個面樣衰哂@@

 今次因為亂咁黎,又隨左成個星期先寫...已經唔係好記得過程.

而味道, 雖然用左6片, 但都係淡D (可能用原味會好DD)

呀妹就當然覺得無上次咁好啦(係人都知啦...上次果隻擺明係濃芝士蛋糕......哈哈)

口感真係接近日式果隻靭.

下次試下唔搽油先




沒有留言:

張貼留言