2016年11月21日 星期一

花膠螺頭湯

又返黎啦!
無乜動力打字 , 始終都鍾意寫字多d . 覺得有人味d 
加上屋企係要用Tag 打字 , 仲無心機..
不過見今日o係公司得閒 , 就打番個湯食譜 , 費事下次煲時又搵餐死 ( 因為我三年都唔煲一次湯) 
我個人較鍾意飲葯材湯 , 但又不能太奇怪喎 , 例如果d 黑蚊蚊 、苦個DD , 勁重紅棗味 果D就一D 都唔LIKE  .
今次上網搵左好耐 加上我同事介妱, 就決定試呢個 (其實我媽都有煲開, 但問佢, 佢就亂咁答 , 一黎可能無記性  , 二黎都佢都係叫葯行D 人執 . 但o係元朗 , 我唔就腳) 


花膠螺頭湯

花膠            6 隻
急凍螺頭    5 隻 細
淮山             1 兩
蓮子             約15 粒
黨參             1兩
杞子              約30 粒
圓肉              約20 粒
薑                  少許
多肉豬骨       12兩 ( 應該係豬尾骨果頭掛 , 係豬生介紹, 唔記得問佢點稱呼@@) 


解凍花膠及螺頭 

1.用薑替螺頭及豬骨出水.( 之後留低兩片薑放湯一六煲) 
2.今次D 花膠係鋪頭幫我浸發左 , 所以唔駛出水去腥 ( 但記住兦後都唔好買已浸發)
3.蓮子浸軟去芯
4.淮山黨參浸5-10分鐘過水
5.圓肉及杞子沖幾次水 (不能浸 , 會走哂味) 


先煲 1 , 3 , 4 ( d薑 -我煲了約半小時就掉了) 

一小時後
加 2 . 5 , 因怕花膠太耐會溶鬼哂  , 而圓肉杞子煲約30 分鐘便出哂味 , 所以可慢點落 


我星期六多時間 , 所有大火 , 焗 , 再小火 焗 再大火.......重覆又重覆

個人認為個湯 好正, 我只加 1/8 茶匙鹽 (唔加都好夠味)  , 就係我想搵o既葯材湯味...

因為想佢老d就煲耐左 . 攪到煲埋得7-8 碗到. 為左兩位先生, 我只飲1 碗咋 @@


原本葯房哥哥執左成兩杞子比我 , 但我望住d 杞子覺得---咁鬼多 , 個湯會唔會唔變血海架...

上網四圍搵..個個都話十零粒就夠...咁我比夠三十粒囉,. 都仲有半份剩@@

我諗住唔夠咪最尾再加, 反正杞子焗一陣就得.

好彩有先見知明 , 其實廿零三十粒都真係夠. 出黎個湯已經好好 , 唔駛再加

不過下次會試下煲玉竹先 , 可能仲正😅  ( 下次???? 唔知幾時架)

而家已經諗定要煲章魚湯

唔記得影相  @@

沒有留言:

張貼留言