近排再整番包,但點都發得一半高,因為自己成日唔跟食譜做法,咁幾次都以為係自己問題,咁唯有乖乖跟番食譜,但都有問題喎,咁最後發現係酵母或羅漢果糖問題
今次乖乖地換哂材料先整,即刻正常番,仲好好食(我又改人地食譜 🤣🤣,無心架,但覺得太濕就唔落蛋姐)
我雪左個排包喺冰箱,2日後叮熱食都好軟熟
乜信心都番哂黎(初時以為又失敗,所以求其造型)
https://icook.tw/recipes/359017
備註:
一星期後 2/4再整, 今次加番旦減40克奶 , 因天氣凍發酵耐左好多, 但出黎反而唔好, 無味架喎@@
都唔知係秤錯定手勢問題
沒有留言:
張貼留言