其實成朝都係度諗.....牛油味 ?朱古力味? 兩款都整? ......哈 ! 最後打電話求救家姐幫我揀...最終....朱古力戰勝左 ....
今次用仙姐食譜 ,味道好正喔, 仲有D 似 布朗尼個feel, 唔知關唔關我裝得太滿而佢可能係未熟透呢....此食譜我做左8 個好似蛋撻咁大的.. 倒約7至8分....但出黎我覺得太高了, 如我要做 TOPPING 應要矮D , 下次應倒5 分滿. 食譜話焗約20 分鐘, 但我爐溫唔準, 同可能太多面糊, 故焗左約23 分鐘, 內裡質感較濕潤 .
但唔知點解 , 近排整呢幾次, 牛油同蛋都有油脂分離的情況.
同家姐去元朗759 ....點知....好似就打大風咁....好多貨品都無哂, 又多人.....原本想買芝士年糕....但實在太多人啦....放棄


沒有留言:
張貼留言