2014年5月7日 星期三

朱古力蛋糕杯

終於都等到放假而又鬆自己私人時間啦, 之前見到BLOG 友整D CUP CAKE 好靚 (TOPPING 唔係糖膏) , 攪到心思思一宜想整, 但因為個人仲攰到死 , 又比 元朗新開的759 吸引, 故只做左蛋糕 , 無做個TOPPING.


其實成朝都係度諗.....牛油味 ?朱古力味? 兩款都整? ......哈 !  最後打電話求救家姐幫我揀...最終....朱古力戰勝左 ....

今次用仙姐食譜 ,味道好正喔, 仲有D 似 布朗尼個feel, 唔知關唔關我裝得太滿而佢可能係未熟透呢....此食譜我做左8 個好似蛋撻咁大的.. 倒約7至8分....但出黎我覺得太高了, 如我要做 TOPPING 應要矮D , 下次應倒5 分滿. 食譜話焗約20 分鐘, 但我爐溫唔準, 同可能太多面糊, 故焗左約23 分鐘, 內裡質感較濕潤 .

但唔知點解 , 近排整呢幾次, 牛油同蛋都有油脂分離的情況. 

同家姐去元朗759 ....點知....好似就打大風咁....好多貨品都無哂, 又多人.....原本想買芝士年糕....但實在太多人啦....放棄

沒有留言:

張貼留言