記錄
我只希望在一個沒有人認識的地方, 記下我的心事.
標籤
大少
(1)
小小菜
(4)
小食
(3)
主耶穌基督
(1)
成品分享
(33)
自我提醒
(1)
食譜
(6)
甜品
(9)
蛋糕
(18)
亂咁分享
(5)
與自己的對話
(12)
2014年5月8日 星期四
釀雞翼
日學人玩釀雞翼 , 因兩個人, 所以買5 隻全翼玩下算LU. 而最方便就係釀墨魚膠, 一黎易釀入, 二黎唔駛買咁多不同材料, 最怕一款餸要食幾日..
嗯.... 都係就咁分開食會正d,或者焗同炸會好d, 釀完食入口好似食成舊肉咁, 大少都唔欣賞 , 下次唔玩lu.
淨番d 雞鎚 , 用蒜蓉薑蓉醃左就咁蒸.唉...偏淡
唔知點解 , 而家煮野d 技術好似差好多. 以前隨手落調味都ok. 但而家硬係唔知點咁, 仲要好多時失手.
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言