2014年5月8日 星期四

釀雞翼

日學人玩釀雞翼 , 因兩個人, 所以買5 隻全翼玩下算LU. 而最方便就係釀墨魚膠, 一黎易釀入, 二黎唔駛買咁多不同材料, 最怕一款餸要食幾日..

嗯.... 都係就咁分開食會正d,或者焗同炸會好d, 釀完食入口好似食成舊肉咁, 大少都唔欣賞 , 下次唔玩lu.

淨番d 雞鎚 , 用蒜蓉薑蓉醃左就咁蒸.唉...偏淡

唔知點解 , 而家煮野d 技術好似差好多. 以前隨手落調味都ok. 但而家硬係唔知點咁, 仲要好多時失手.

沒有留言:

張貼留言