2015年1月10日 星期六

潤膚膏芝士蛋糕

琴晚學o既係潤膚膏芝士蛋糕,質感ok. 但那法國的玫瑰花就........其實係法國玫瑰之士蛋糕 , 但同學們話似潤膚膏喎 ^v^


第一次玩杏仁膏 , 玩得開心, 雖然唔到好似呀SIR 果朵咁含苞代放,  但好多人都讚整得都唔差, 攪到我好有成功感...哈哈

其實之前都有興趣玩呢種裝飾, 但一黎自己無藝術天份, 二黎覺得好鬼嘥錢, 又貴又唔食得....

但今次玩到咁靚o既花花, 攪到人有行動去買黎玩添



沒有留言:

張貼留言