2015年4月17日 星期五

心太軟

琴日係公司無野做,遊下遊下, 見到人地果D鬼死咁靚, 咪又走去整下囉.

不過一要整就又開始病發---選擇困難症 + 求鬼其------即係又要好食但又唔好太煩囉


最終係三心兩意之下, 又亂咁改左人地D食譜, 好彩出黎效果唔差

除左下次要再減糖同因雪過要再焗耐D 外, 其他都OK. 大少都話OK.

而家放左三個係雪櫃, 睇下隔晚整效果會點呢?




實驗証明: 我兩晚後再焗 , 結果係無分別, 都好味

沒有留言:

張貼留言