記錄
我只希望在一個沒有人認識的地方, 記下我的心事.
標籤
大少
(1)
小小菜
(4)
小食
(3)
主耶穌基督
(1)
成品分享
(33)
自我提醒
(1)
食譜
(6)
甜品
(9)
蛋糕
(18)
亂咁分享
(5)
與自己的對話
(12)
2015年4月17日 星期五
心太軟
琴日係公司無野做,遊下遊下, 見到人地果D鬼死咁靚, 咪又走去整下囉.
不過一要整就又開始病發---選擇困難症 + 求鬼其------即係又要好食但又唔好太煩囉
最終係三心兩意之下, 又亂咁改左人地D食譜, 好彩出黎效果唔差
除左下次要再減糖同因雪過要再焗耐D 外, 其他都OK. 大少都話OK.
而家放左三個係雪櫃, 睇下隔晚整效果會點呢?
實驗証明: 我兩晚後再焗 , 結果係無分別, 都好味
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言