我真係食唔停口....哈哈.咪駛旨意減到肥
經過後復活節同旅行o既洗禮, 我o既食量由可加可減變成不能減只能多
食完早餐無耐又想食,上網遊下遊下又想食....總知不斷食不斷食.....
星期五約左一個朋友出來食飯加派手信, 乜都想食o既我最後約左佐敦等,因我係知道自己好想食d 香口野, 但又唔知點揀, 最後求其入左----蜀燒
一入到去, 聞到好香, 個肚就不斷叫叫叫...
兩條友亂咁叫, 越叫越多....(影漏左金菇牛肉)
唔知係我地叫得太過份, 攪到4人枱都放滿(其實張枱都唔大), 定係我地叫過4人份個價 , 所以老闆無安排人黎搭枱, 寧願開街邊枱比佢地坐@@
整體上係好食架, 但同平時係街度食o既串燒味道差不多,
加上又唔係好抵o既情況下, 佢入唔到ENCORE 之列囉

沒有留言:
張貼留言