日日都想搵野玩
但整都唔係一個問題, 最大問題係邊得黎咁多白老鼠@@
無白老鼠...咁整完一係就入自己口...一係就入大口仔個口...唉...都係忍忍手整少D
琴晚諗住整多次戚風另再加個GANACHE淋面. 簡單得黎又有老鼠食(D 老鼠都好鬼閹尖)
無6寸戚風模, 就改用普通模
個戚風都做得唔錯, 中間都無乜甩漏...
但可能預熱得太耐又可能多左半隻蛋...焗唔夠10 分鐘, 頂部邊就開始爆@@( 個面果條唔係爆出黎, 係我倒扣時整出黎)
唉...仲諗緊界唔界面...界鬼咩!! 一見到爆左都無心機
跟住就由佢自己發展...最尾爆到成pat XX 咁...
因為無心機, 所以焗焗下唔記得左焗左幾耐=="
加上自己改左140 度 , 諗住爆少D 麻.
所以到最後要用原始方法, 按面測.
我真係按左幾次,覺得OK 都再焗多一陣先出爐, 但唔知係咪心急, 係仲暖時切, 個面有部份好濕, 但另一面又無濕喎...究竟係濕氣聚左係面(有倒扣)..
哈...之後手痕就咁塞番入焗爐再焗多陣...點知攪到D 邊位好乾....呢D 咪叫無野搵野黎做
口感OK.( 食左無濕位D 面) . 就咁睇無乜氣泡.今次用新方法脫模.又真係work , 真係靚好多喎
因為攪耐左 , 所以都係今晚先再切半加 GANACHE..
加左GANACHE, 不過一路講電話一路攪, 攪得太興奮, 攪到有泡添!!唔知點解,溝完出黎放左一陣都係好稀咁, 淋完好似好薄咁 ( 可能蛋糕比我切斜左 , 漏哂一邊@@) 最後我放入冰箱雪一陣再淋過, 不過睇落都好似好少.
25/5 地左半個比妹 , OK 喎, 原來都唔薄, 但有泡泡, 攪到唔靚仔同好似無咁滑.
呀妹話個面唔夠甜 , 但我同白老鼠都覺得夠哂, 仲可以再苦d (可能鍾意食黑力 )
今次用普通朱古力整, 雖然出黎都唔差, 但始終唔覺差dd , 下次整要用靚D 香D 架先.
蛋糕橫切左一半 , 搽左少少 GANACHE (覺得無咁DRY ) ,好彩無好似個頂咁濕笠笠(不過感覺到有近面果邊唔夠乾. 口感味道都OK喎.
白老鼠同大少都話OK好食.
(白老鼠可能怕左我呢輪o既陰晴不定, 唔敢亂講野...哈哈)

沒有留言:
張貼留言