2016年6月11日 星期六

蜂蜜蛋糕

其實呢!我係好似未食過嘅,但某人話想食,就買左蜂蜜返黎。趁假期咪整下。

可能個模細,攪到十分滿。焗嘅時間長左。臨尾仲爆面@@
出黎效果真係煙靭啲。但口感比較乾啲啲,可能耐左啲。但ok嘅。不過無比某人食。
大少又唔幫手試,唉!整咁多又要自己食。有時會諗,不如放棄,都無人欣賞。



沒有留言:

張貼留言