試過醎嘅桂花糕未?囧rz
上星期去某某烘焙店買佢自制嘅糖桂花,因答應左野獸要整比佢食。咁咪喺同佢食飯前一晚咪整啦…好彩我整前試下啲桂花,如果唔係就失禮死人。
一試,咸嘅?係咁嘅味架咩?壞左?唉…所有野都準備好,點算呢?
可以點?唯有放棄囉…
成晚唔高興,瞓唔著,第二朝一早起身,仆落元朗再買過,咁既然落開去,咪睇佢肯唔肯換比我,反正都係元朗(平時我懶得換,不過呢輪慳家左)。店員開頭吚吚哦哦...仲話桂花係醎架喎(╯з╰)我咪攞我新買果樽比佢試,佢都仲話係醎架,差唔多啦...@_@我最怕同人嘈,仲要係為果30大元,咁諗住算啦…點知佢又話換比我囧rz。心諗,咁你就咪鬼哦啦…我趕時間架。
因約左食tea.咪唯有9秒9整好。原本想比有型狀嘅。但糕未硬哂
。又怕行街撞爛哂,唯有成盒上。好彩佢話好味^_^(仲叫下次再整,好少何架)咁就無浪費我一番心機

沒有留言:
張貼留言