2015年4月26日 星期日

日式芝士蛋糕



琴晚:
呢個菇呢...其實係日式芝士蛋糕黎架....
始終打蛋白o既技巧都仲未ok. 都唔知係我求其定乜野....打打下好快變左8分@@
攪到佢又升升升....焗到35 分鐘到就出現分裂LU
 今次用125 度(食譜135度, 但爐溫上唔到, 較高d又驚過籠, 焗90分鐘), 焗左約100分鐘,跟住見面係硬了, 有彈性, 但又好驚. 咁就取走水盤, 再焗多陣( 我真係好鬼求其...哈哈)
焗好都成10點半, 等一陣就脫模, 點知.....點解入面仲有"沙沙聲"....又唔熟???但個糕型比以前實好多架啦喎!!!



唉!! 心灰意冷!試左個模邊的蛋糕, 嗯, 只可以講比上次好...但唔係呢個質感.....
 谷鬼氣, 唔等佢凍哂就塞左佢入雪櫃LU

今朝一早起身 ,雖然唔LIKE 佢, 但循例都要試下, e...又ok 喎, 又似似地喎, 印像中口感係咁架喎, 個面又軟返ok 喎, 反而係個蛋糕邊可能焗太耐, 口感同中間位有d分別.


咁即係話, 呢個都算係成功o既蛋糕啦....唔計外表的話...哈哈

仲有芝士, 一定要整個靚仔架

















5 則留言:

  1. 個蛋糕睇見都好想食喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...你係咪打漏左個“唔”字,不過都多謝你先,起碼有人欣賞下(當你讚好架啦!!!)

      刪除
  2. 如果我想打埋個唔字,我唔會唔記得架。
    我只係睇見想食,但無食過所以唔可以講好唔好味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你欣賞,我會得閒post多啲出黎,等你繼續想

      刪除