2017年3月13日 星期一

大少生活事件-2017-03-12

剛剛諗起 琴日o既大少 , 為免轉頭唔記得 , 都係寫低佢穩陣d ....


每星期日 , 我都係先過我媽度幫手 , 大少通常7點到先過去等食飯 ..

琴日我剛到無耐 , 佢就過埋黎 .....原來...原來有位不速之客-蜜蜂先生走左入佢房...咁佢唯有讓間房比蜜蜂先生啦 ....哈哈

佢同我行返屋企再講呢件事時 , 手舞足蹈.B LE BA LA, 可想而知.....佢見蜜蜂先生果刻係幾咁興奮...哈哈





另一件事就係, 我地兩個好多黑色衫  , 佢琴晚無端端同我講

佢 : 你有無見過你上網買比我件nike呀? 唔見左喎! 我搵哂d 櫃桶都無. ( 嘩 !你平時咁HEA  , 你會認得呢件衫 , 又特登搵 , 咁神奇?!)  

我 : 下, 無見過喎 ! 應該係櫃桶度格 (我十年都唔會哂d衫出街) , 可能有賊黎淨係偷你件nike 丫
        係唔係果個櫃度丫
佢 : 你搵下啦 , 我好鍾意件衫架 !!



叮叮叮!! 你講乜話? 你好鍾意件衫 ? ?你講你好鍾意我買比o既生日禮物 ??? 

呵呵 ! 呢d 說話十年都聽唔到一次架 , 佢生日 , 我送比佢時都無達過d 乜架 . 

嘩 ! 聽完果心當堂甜哂, 佢話鍾意喎, 我就已經覺得好心滿意足 , 做乜都值得囉.

嗯 ! 既然佢咁鍾意, 咁我就算幾攰,幾唔想都好(我真係好憎執衫),都即刻幫手搵......

哈哈 ! 到最後發現 , 原來放左係我個櫃果邊 (我唔係特登試佢架...哈哈)



其實好感恩 ,好感謝主 !  我同大少o既關係 , 一直以黎都慢慢咁改進...雖然有時佢都仲係咁, 但比起以前, 真係多左d 表達佢自己. 分享一d 事.... 溝通多左....感謝主 ! 我會努力繼續呢場革命架, 希望我地可以更好更好..加油!!!!



慢慢累積生活O既逸事...我相信好快我就可以重新擁有一本新o既回憶冊...老左可以重覆又重覆咁回味!!! 










沒有留言:

張貼留言