今次可以自己一個人遊台北 , 心情超複雜 , 一方面好期待 , 但又擔心第一次獨遊
又擔心家人、又驚一個人好孤獨會亂諗......總知百感交集...
係坐車去機場途中 , 感謝主令我睇到一篇文章 , 主旨係:
不要用別人的愛,來決定自己的價值
只要記得一件事,這世界上,最有資格決定自己價值的,永遠只有自己,不是別人。
我一睇完之後 , 眼淚不斷流 , 但身心就好似被解放一樣.
我太在意其他人眼光 , 尤其係我愛o既人. 我成日用佢地o既角度出發,有時會攪到自己好攰但又未必能夠滿足到佢地.
講番今次旅遊 , 最失敗O既地方就係 --- 唔用wifi唔緊要 , 又唔帶旅遊書都唔緊要 , 但連行程都唔預先安排.... 哈哈...真係超hea...攪到去左一D 無特別地方或行多左好多冤枉路.....不過正正因為咁 , 我先可以去一D平時唔會去O既地方 , 又真正吸收左教訓, 下次會乖乖地帶本旅遊書或plan 清楚行程先.
不過都會繼續唔用wifi... 哈哈
今次o既獨遊 , 比我發現到 , 我曾經幻想移民到台灣呢個觀念係唔WORK 架. 因為我而家無記性, 行完都唔記得自己行過@@ , 加上我接唔到d 鹵蛋呀、豬肉....放o個櫃度就咁買, 如果話人流多o既都還好 , 但我見有好多都係山卡啦地方@@
DAY 1 - 機場→台北車站→西門町→新北夜市→台北車站→酒店
DAY 2 - 酒店→十份→ 猴硐→瑞芳→九份→紀伊國屋書店→士林夜市→酒店
DAY 3 - 酒店→廸化街→台北車站地下街→ 華山 → ATT-龍貓→ 貨櫃市集→繞河夜市→酒店
DAY 4 - 酒店→ 淡水→ 草泥馬→ 士林夜市→西門町誠品 →酒店
DAY 5 - 酒店→台北車站地下街→東區地下街→度小月→西門町→機場
哈...唔好問點解!!!
路線係好亂、唔順路同好多重覆架....我只有plan 去十份同淡水果兩日O既太約行程 , 而行街O既果幾日, 我只係mark 左邊D點一定要去 , 其他路線就真係自由行架
有空再續~~~
沒有留言:
張貼留言