2021年12月1日 星期三

免搓包

 因為成日都肚餓 , 又既然戒唔到澱粉質 , 咁就自己整包 , 咁岩朋友又介紹免搓 , 食過又唔差 , 呢輪咪整左幾次 , 終於都捉D 技巧 , 咁以後就唔駛諗太多早餐食乜好


材料( 以海頓太太食為參考, 跟住自己改, 改得都幾多下^V^): 

高粉 - 180G 

T150麥粉- 100G

羅漢果糖- 30G

練奶-10G

鹽-3G

油15G

酵母-2.5G(因用水合冷藏法及成日發過籠 , 所以落少D )

水-190-200G(因為用水合冷藏法 , 唔好再多 , 唔好再多, 唔好再多)

果仁 ( 適量)


我已用好少糖及油 , 所以唔好再減

水係真係夠 , 唔好再多 , 第一。二 次水多(約80%) , 搓唔成團又難出筋(當然仲有好多原因)

今次雖然比之前2次少水 , 但出黎反而鬆D 

以上係第三次的食譜, 加上步驟及發酵時間都正常, 所以出黎效果將好 , 

當然免搓就唔好太空氣,同有麥粉 , 所以同平時麥方包差唔多口感

先用水合法-麵粉及水

之後再全部 , 有用手搓至完全混合( 之前只用筷子攪 , D 料唔勻 無咁好 , 除非一開始全部攪)

一黎用水正常左, 二黎用手搓過 , 今次麵團正常 , 

加熱水放誘發酵 , 給2個半小時完成, 開用200度焗 , 約10分鐘改至180度多20 分鐘 , 約30分鐘出爐





沒有留言:

張貼留言