2014年3月13日 星期四

又黎過


其實 一直都好想再開BLOG 記錄一下 , 費事成日無記性唔記得D 野, 但又一直都好鬼懶 , 好鬼情緒化 , 乜野都係睇果刻心情而定 , 好似而家成屋整餅材料 , 但就因為無心情, 所以放到過期都尤得佢. , 好彩 , 近期我發現我無再咁痴 , 無再增加不必須o既野lu. 我會繼續keep 住架啦


新年後, 我日日返工都有時間hea , hea hea 下, 忽然諗 , 不如攪番個給老人痴呆的我記錄啦.
再加上近日又想再煮下飯仔. 所以....我又黎過...哈哈.

沒有留言:

張貼留言