記錄
我只希望在一個沒有人認識的地方, 記下我的心事.
標籤
大少
(1)
小小菜
(4)
小食
(3)
主耶穌基督
(1)
成品分享
(33)
自我提醒
(1)
食譜
(6)
甜品
(9)
蛋糕
(18)
亂咁分享
(5)
與自己的對話
(12)
2014年3月13日 星期四
又黎過
其實 一直都好想再開BLOG 記錄一下 , 費事成日無記性唔記得D 野, 但又一直都好鬼懶 , 好鬼情緒化 , 乜野都係睇果刻心情而定 , 好似而家成屋整餅材料 , 但就因為無心情, 所以放到過期都尤得佢. , 好彩 , 近期我發現我無再咁痴 , 無再增加不必須o既野lu. 我會繼續keep 住架啦
新年後, 我日日返工都有時間hea , hea hea 下, 忽然諗 , 不如攪番個給老人痴呆的我記錄啦.
再加上近日又想再煮下飯仔. 所以....我又黎過...哈哈.
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言