2014年3月28日 星期五

又黎燉蛋

通常我整野食,都會先整比自己,試過無問題先出街,費事累人麻^(oo)^,今日大少係度,佢又心情靚,肯賞面做白老鼠,咪整過燉蛋比佢嘆下,今次吸取左上次經驗,成品簡直係出得大場面,連十次有九次都答ok啦嘅大少都讚好,問佢有乜要改進,佢竟然答:下次大碗啲!呵呵…好少何,簡直係好似太陽由西邊升起咁難*^O^*

不過太少臨訓時又發作ToT......唉!無氣!

講番燉蛋。唔知係我碗厚定大碗啲。要蒸10分鐘再焗7分鐘到先熟。下次焗少2至3分鐘試下先,可能再滑啲,下次好快咋......星期日就整比爸爸白老鼠=皿=,到時主題係又又黎燉蛋lu


沒有留言:

張貼留言