記錄
我只希望在一個沒有人認識的地方, 記下我的心事.
標籤
大少
(1)
小小菜
(4)
小食
(3)
主耶穌基督
(1)
成品分享
(33)
自我提醒
(1)
食譜
(6)
甜品
(9)
蛋糕
(18)
亂咁分享
(5)
與自己的對話
(12)
2014年3月20日 星期四
唉! 又要整過
話說上星期六好興奮咁買好多野, 諗住整手撕雞, 蒜泥白肉 , 燉蛋. 諗住買定醃定等到星期日可
以比家人享用。點知 , 家人寧愛馬吊, 不愛美食( 美...食? = =" ) , 係都要我陪打. 結果全部改到
星期一得我同呀仔兩個食(無再整燉蛋) , 好彩,味道都還OK. 但食淨好多, 攪到我要帶半隻雞返
工食.(再唔帶就要倒左佢架啦)
為左試佢原本o既味道, 我決定不久o既將來要再整多次 . ^ ^
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言