2014年3月20日 星期四

唉! 又要整過

話說上星期六好興奮咁買好多野, 諗住整手撕雞, 蒜泥白肉 , 燉蛋. 諗住買定醃定等到星期日可


以比家人享用。點知 , 家人寧愛馬吊, 不愛美食( 美...食?   = =" ) , 係都要我陪打. 結果全部改到


星期一得我同呀仔兩個食(無再整燉蛋) , 好彩,味道都還OK. 但食淨好多, 攪到我要帶半隻雞返


工食.(再唔帶就要倒左佢架啦)


為左試佢原本o既味道, 我決定不久o既將來要再整多次 . ^ ^




沒有留言:

張貼留言