2014年4月7日 星期一

泰式椰汁西米糕



見到人地整 , 自己就流哂口水.
通常我都會等星期六或日整, 咁就可以同家人一齊分享,
但每次整親, 都一定有D 阻滯 , 成日都攞唔到比佢地, 攪到我同呀仔要自己食鬼哂佢@@ , 再唔係就送到大口仔度@@

今次整泰式椰汁西米糕 , 以前唔就腳 , 成日買唔到斑蘭葉, 而家係荃灣做野, 星期六呀仔又唔理我, 咁就一於試下, ! 當中又錯漏百出. 摺盒好有心機架, 但睇d唔睇d, 攪到唔係四方型, 平時都整開西米架啦, 無啦啦又學人地d新方法, 攪到仲衰, ! 一衰左就無黎心機, 又唔琼乾d , 攪到淋左。

到椰汁果part , 好鬼香, 好正, 倒開頭果幾個都叫ok , 平滑的, 但椰汁開涷, 開始琼, 一倒茖去就唔平, 好樣衰, 唔通要溝多d(但我唔鍾意太淡椰汁味)
!



而家好慳咁, 整親d乜野, 都會諗下有無辦法用盡d材料佢, 無謂浪費 (呵呵! 有進步)



沒有留言:

張貼留言