2014年4月14日 星期一

有乜辦法唔肥丫

話說星期六, 熱到隻DOG DOG 咁, 攪到我連西貢都唔去 ,咁返屋企一條友, 有乜好做? 咪又整野食囉 ^V^

先黎一個砵仔糕 , 再黎就係冒牌 X 仔雞翼尖 , 途中仲要加插個柞菜腎片, 整完仲想整其他 , 但怕飽死D 白老鼠 ,唯有下次再黎 ...哈哈....


砵仔糕跟左獨大師的食譜, 但因為費事特登買馬蹄粉, 所有MIX 左翠大師的食譜........嘩!迷你版都好D , 但正常版就因為個鑊有太多倒汗水, 攪到糕心積水 ,樣衰到爆@@

蒸完好鬼淋 , 以為失敗 , 但放涼後又OK. 只係唔甜及可再實D.


再黎雞翼尖 , 真係好似架, 但可能太多水, 攪到蒜味淡D...
唉....有隻白老鼠係度攪攪震, 人家第二日攞去比班白老鼠..咁某鼠煮緊飯, 我咪費事入廚房,咁請佢幫忙煲番熱D雞翼尖啦, 開個火,熄過火咁就ok 啦....好簡單姐.
點知開飯時,我問老鼠們意見, 呢隻鼠仲要扮神秘咁話味唔同, 我咪問下點解味唔同, 一黎佢之前又無食過我整o既, 二黎佢又唔嗜x仔雞翼尖, 咁點解會話唔同呢?...佢吱吱左左 咁,唔想答我. 我問多幾次..佢先講..原來佢走去學尾姐加雞汁\O/
頂, 咁我學黎做乜....不如白灼比你加雞汁啦!! 心情超down.
 老實講 , 我係好唔鍾意人地亂咁攪我d制成品...你食左覺得唔好味, 我接受批評, 我接受改善 , 但你試都未試就改我d野..... 咁我就真係接受唔到囉 ,但我又唔鬧得喎, 怪就怪自己太信人  @@

下次我唔會再比隻白老鼠得呈架!!!!!!!!!

而榨菜腎片, 始終都鍾意食辣味多, 同下次煮30分鐘, 焗半個鐘可能會淋d, 我白痴地攞舊細o既黎試, 口感ok, 但又唔得有幾舊係大, 未淋得哂架, 攪到有d 好爽口@@



跟住...到星期日, 呀仔唔理我, 我咪又玩下蛋糕仔......O....NO! 油脂分離????
唉! 跟進就無心焗LU.雖然成品都好鬆 , 但硬係覺得唔掂當!


不過話時話.....我條腰又粗左......再咁整落去都唔係辦法架喎!!!

但......但人家唯一娛樂就係整野食喎......點算呢?


















沒有留言:

張貼留言