2014年4月7日 星期一

沙薑雞腳



見到雀后d 雞腳,又心思思走到整, 食譜是亂黎的, 味道都ok. 但口感唔岩我, 我鍾意爽, 但今次煮了3 個字焗3個字,又再煮又再焗,,,,,,跟住仲午睡左1個鐘 ^v^,  太淋啦, 無牙都食到 @@ , 下次試下煮10 分鐘再焗就算




沒有留言:

張貼留言