2014年4月20日 星期日

日式棉花蛋糕

勁勁勁,今次唔讚自己都唔得。夠細心,夠耐性。其實原本係失敗架,啲奶太熱,攪到變左面糰,但唔死心,再整過過面糊,仲要細心咁一出爐就撕左底紙,當堂good good good!面啲紋係因為我一出爐就粗暴地抽佢出黎。所以樣衰左(╯з╰),下次大火啲,睇下會唔會個皮厚啲。香啲先。





沒有留言:

張貼留言