記錄
我只希望在一個沒有人認識的地方, 記下我的心事.
標籤
大少
(1)
小小菜
(4)
小食
(3)
主耶穌基督
(1)
成品分享
(33)
自我提醒
(1)
食譜
(6)
甜品
(9)
蛋糕
(18)
亂咁分享
(5)
與自己的對話
(12)
2014年4月8日 星期二
芒果椰汁西米露
大少點名要食, 無得唔整 ^_^ , 今次大小西米兩溝, 都OK, D 芒果唔甜 .而下次D糖水要再甜D , 咁就無咁稀.加上都係有花奶正好多.
唉! 星期日比爸爸捉住打馬吊, 攪到又多左好多材料, 唔知D 煮左o既西米, 可以放幾耐呢?
P.S.成日咁食法, 想瘦都難啦 @_@
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言