2014年4月8日 星期二

芒果椰汁西米露

大少點名要食, 無得唔整  ^_^ , 今次大小西米兩溝, 都OK, D 芒果唔甜 .而下次D糖水要再甜D , 咁就無咁稀.加上都係有花奶正好多.

 唉!  星期日比爸爸捉住打馬吊, 攪到又多左好多材料, 唔知D 煮左o既西米, 可以放幾耐呢?

P.S.成日咁食法, 想瘦都難啦 @_@



沒有留言:

張貼留言