我每次想整一樣野, 都會整好多次希望完美為止
所以一排係戚風戚風戚風
一排係饅頭饅頭饅頭
呢排係吐司吐司吐司
我仲要覺得一切都應該由基本功開始 , 加其他材料會有影响品
所以全部都係原味原味原味...哈哈
但一切都係希望.... 多數都唔堅持得好耐 , 因為唔成功嘅又唔想比人, 大少又唔幫拖要我自己食, 而食得多又真係都幾dry ==" ....咁整多幾次又唔成功就無心機再整
我有諗過間住整 , 但因為我好快就唔記得d 手勢,同一定要成功個心態, 所以都係一樣還一樣.
之前以為自己學過好醒 , 就改食譜亂咁黎,又唔覺得自己手勢、判斷有問題,瀨天氣瀨食材....但失敗幾次之後,經過真心檢討又上網學, 今次吐司都終於有眉目,
真係變好食,唔雪第二日都可以就咁食,仲真係有一絲絲,終於都成功啦…唔係100分,但我覺得自己有進步,覺得自己付出係無白費(應該食左4~5條方包,又唔知肥左幾多)....總知就好有果種喜悅
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
復活節假 , 整左兩次.
食譜大致相同:
第一次14/4-16/4
14/4 晚---- 整波蘭種
15/4 約18:00 ---整水合
15/4 約11:00--- MIX 做第一發(係打完直接入雪櫃, 終温’約30 度)
16/4 約09:00 ---取出(有發大, 我諗都有1.5倍或以上), 回溫約15分鐘後排氣… 第二發(35 度)
16/4 約12:00(中途出左去約1小時, 係放雪櫃)--- 開始焗 , 有蓋吐司模, 180度約37 分鐘 , 最後妁分鐘睇, 個面無色, 所以開蓋焗多2分鐘
成品好軟兩邊有內縮 , 好金黃 , D 皮超薄 , 因為趕時間又心急睇內部, 所以5 分鐘就撕 , 有牽絲 , 重點係內部組好靚 , 超開心
但因未凍就切又無麵包刀 , 所以切完超樣衰, 象凍比左我妹 , 佢都話好食
室溫第二日, 真係仲軟 , 唔駛叮 , 第三日都軟, 可入口 , 當然無咁好食但重點係可以入口( 之前果D就@@ )
第二次
今次有溫度計同濕度計…. 原來微波爐叮完熱水+關門 , 有成31度 @@
17/4 晚-波蘭種
18/4 早9:00---水合
18/4 約1點---- mix 第一發終溫約28 度 ,
發酵左約1小時 , 就排氣, 整型, 唔知乜問題…. 整幾下之後個面開始斷筋( 總知唔平滑) , 唔知係咪我太大力排氣同搓圓 , 攪到咁
但都照去…. 鬆弛完造型時有一個都係咁( 已經溫柔左@@)
到最後發酵…. 一半時, 大少又話要落街食野…. 咁又放左佢入雪櫃1 個鐘 , 返黎繼續室溫發….. 今次比前日差, 發好耐都上唔到8分滿….試落仲好似已發完, 但為左高D , 同容許佢過發少少, 又放多陣 ,最後高低山唔蓋蓋咁入爐 (約5:30)
, 今次用上180 度, 下210 度 , 唔夠10分鐘, 個面已上緊色, 升高少少就停左…..約33分/ 98.4 度出爐…. 個頂已深啡. 但又未算好硬 , 尚可接受.
忍到9 點先檢查 , 以為升高果個, 原來係個大窿 @@ ,當堂灰哂 , 面有班點, 又無乜高過, 有死面 , 內部無上次咁靚 ,內部濕密左, 總知唔能夠同上次比,
但好彩都有絲 ,都好食
第二日室溫都食得, 係軟熟 , 無同上一次比較的話, 我都覺得係成功(因為之前果D 通常第二日係硬… 哈哈)
其實諗番….之前排包都係成功, 只係無做室溫測試同無做記錄姐
再之前都可能有成功…., 但以為成功好容易,自己又會記得,所以無特別記錄
點知…. 之前成功係hugh幸 , 根本就唔夠經驗
總結番呢兩次算係成功/失敗後注意( 自己諗法, 未必岩) :
1. 波蘭種好好, 但一定要有泡泡
2. 水合法時一定要用手搓下,令佢無一粒粒, 最耐可合2日, 有蛋有奶就1日
3. 第一次發酵一定要2 倍以上,等佢生夠筋. 咁第二次發酵會大D
4. MIX 時要控制溫度 , 2 次室溫都約24度 , 全部材料由雪櫃出过開始用機打 , ,打左都過20 分鐘 , 已經變高溫, 所以夏天要更小心
不過, 我發現第一次打完終溫過30度, 第二次係唔過30 度, 但第一次好正@@
5. 打耐D (令佢多D 筋) 先放牛油
6. 兩次都無薄膜(打極都無@@) ,但都比平時打得耐第一次有用手多拉幾下&無爆筋, 第一次發酵係入雪櫃約9個鐘.
7. 唔一定要多水, 我改左食譜液體 , 第一次整用約200G,水合時,最後果20G係幾滴搓完再加幾滴,係WORK 架,唔好變痴手. 第二次係用約190G 液體
8. 排氣同造型唔好咁大力 ( 我當左佢係造型饅頭@@)
9. 唔好學人地收口(即用手渣/夾埋個底,文字好難形容) , 收口位薄D D 就夠, 唔好大力按爛佢
10. 一直用錯造型方法,以後要改, 可參考https://www.youtube.com/watch?v=hhgqzApMnuE
11. 唔帶蓋的話, 可能要喺升定後加錫紙 , 帶蓋個頂兩次都淺, 可預留時間開蓋焗多陣
12. 好多師傅(睇片) 都唔會look 都好薄, 通常約30 cm 長, 有d 都好求其拍下氣泡 , 唔好死中look, 收口又係, 有人話大薄反而難發酵





沒有留言:
張貼留言