2022年4月4日 星期一

朱sir 牛油餐包 & 練奶餐包食譜

朱sir 牛油餐包食譜 9 個

 180度-12-14分鐘

母 4 

水130

糖40

鹽3 

粉300

油32

旦50

奶粉12


 170度-17-20分鐘

朱sir 練奶餐包 16 個

母 4 

奶210

糖28

鹽4

粉280

油28

練奶10 

出爐掃牛油液



有待求證: 我覺得兩個溫度有分別係因為牛油餐包發酵完無咁緊密, 每個寃有空位, 所以高溫短時間 , 而練奶包係痴實左排的, 所以低溫長D時間

(睇朱SIR 條片) 


11/04/2022

今次用左朱SIR 牛油餐飽食譜, 除左做法.減酵母1g及水10 g, 其他材料全部無改

 波蘭種:先用40 g +40 g+0.5 g, 攪勻發酵一小時入雪櫃約20小時

( 因下午唔想整,所以放咁耐)

 

臨整包前1小時 ,水合法: 除鹽,, , 波蘭種外 , 全部攪勻入雪櫃

*** 好多時發覺 , 水合完係有粉粒未溶 , 到二發前都仍然一粒粒

(成品唔覺有一粒粒, 但搓包時唔光滑同我覺得口感點都有影响),

所以我諗水合時唔可以只攪勻, 一定要用手搓勻…. 除非高水份

 

之後好乖咁等佢發, 1小時45( 25 , 無加熱水 , 微波爐)

排氣滾圓等10分鐘, 造型….都唔明點解要用40分鐘@@ , 得果8 個包 ,

搓長條時. 表面不平 , 又搓多陣 , 2個實在太樣衰 , 又再攪,. 攪到最後變搓圓算數 ,  3 個包芝士

 

又發1 小時10分鐘 , 今次用焗爐 , 36, 開頭只用凍水 ,係唔得架,  30分鐘時諗住預熱,預熱好時但又覺得無發好,****今次好小心, 失敗咁多次, 唔想再灰,唯有等待,

攪到成11 點先入爐 ,其實可以發多陣,  好彩成品唔差 ,30 小時都ok, 常溫都可入口.

 

有今次乖乖操作嘅經驗又睇左片, 開始有番d 水準 , 我諗下次水合做好d(為左粉粒, 攪左一輪) , 下次應該會好

 180度16分鐘

望住個包係焗爐入面識"正常變大", 果種心情真係好好….. 因為好耐都無試過 = =”

 

出黎仲要好靚仔, 但個面無一點點, 無過發….

 

 

 

 

 

 

 


沒有留言:

張貼留言