朱sir 牛油餐包食譜 9 個
180度-12-14分鐘
母 4
水130
糖40
鹽3
粉300
油32
旦50
奶粉12
170度-17-20分鐘
母 4
奶210
糖28
鹽4
粉280
油28
練奶10
出爐掃牛油液
有待求證: 我覺得兩個溫度有分別係因為牛油餐包發酵完無咁緊密, 每個寃有空位, 所以高溫短時間 , 而練奶包係痴實左排的, 所以低溫長D時間
(睇朱SIR 條片)
11/04/2022
今次用左朱SIR 牛油餐飽食譜, 除左做法.減酵母1g及水10 g, 其他材料全部無改
波蘭種:先用40 g 粉+40 g+0.5 g母, 攪勻發酵一小時入雪櫃約20小時
( 因下午唔想整,所以放咁耐)
臨整包前1小時 ,水合法: 除鹽,母, 油, 波蘭種外 , 全部攪勻入雪櫃
*** 好多時發覺 , 水合完係有粉粒未溶 , 到二發前都仍然一粒粒
(成品唔覺有一粒粒, 但搓包時唔光滑同我覺得口感點都有影响),
所以我諗水合時唔可以只攪勻, 一定要用手搓勻…. 除非高水份
之後好乖咁等佢發, 約1小時45分( 約25度 , 無加熱水 , 微波爐)
排氣滾圓等10分鐘, 造型….都唔明點解要用40分鐘@@ , 得果8 個包 ,
搓長條時. 表面不平 , 又搓多陣 , 有2個實在太樣衰 , 又再攪,. 攪到最後變搓圓算數 , 3 個包芝士
又發1 小時10分鐘 , 今次用焗爐 , 36度, 開頭只用凍水 ,係唔得架, 到30分鐘時諗住預熱,預熱好時但又覺得無發好,****今次好小心, 失敗咁多次, 唔想再灰,唯有等待,
攪到成11 點先入爐 ,其實可以發多陣, 好彩成品唔差 ,30 小時都ok, 常溫都可入口.
有今次乖乖操作嘅經驗又睇左片, 開始有番d 水準 , 我諗下次水合做好d(為左粉粒, 攪左一輪) , 下次應該會好
180度16分鐘
望住個包係焗爐入面識"正常變大", 果種心情真係好好….. 因為好耐都無試過 = =”
出黎仲要好靚仔, 但個面無一點點, 無過發….
沒有留言:
張貼留言