2022年4月8日 星期五

挑戰N 次牛仔骨

挑戰N 次牛仔骨

 

好少煮牛仔骨 , 因為大少唔鍾意有骨 , 買牛仔骨咁不如買牛扒..

加上10次有次都靭, 所以少煮為妙.

 

而今次有牛仔骨出現, 係因為之前疫情 , 人人都搶食物嘅時候 , 我又係網上埋一份 , 見到乜都買下, 買下買下, 我應該可以煮最少20

 

之前整麵包時, 領悟到要好食就必須付出代價…… + 健康 ( 咁當然係睇情況啦)

 

成日減鹽減糖減油….. 根本就好難煮到原有果種味(咁不如齋煎白灼)

 

所以呢輪都用多番D調味料 , 而呢個牛仔骨 , 早一晚放雪櫃解凍 , 放工返去就揼揼揼用韓醬+ 黑椒汁(係隨意, 2湯匙+1湯匙) 撈撈撈..,. 加生粉撈撈撈….. 20 分鐘, 肉已回溫 , 大火煎一陣就炒炒炒 , 乜都無再落就咁煮到熟

 

! 出黎好味喎 , DDDD 咁多靭( 其實唔可以用黎形容,口感係OK, 但比平時牛肉靭一D , 同唔會好似落左鬆肉粉果D 咁囉

 

下次影相先

 

沒有留言:

張貼留言